به همت امور بانوان اداره‌کل آموزش‌ و پرورش صورت گرفت:

بیش از ۳ هزار دانش‌آموز گلستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

گلستان (پانا) - به همت امور بانوان اداره‌کل آموزش‌ و پرورش، ۲۱۰ دانش‌آموز دختر گلستانی در قالب شش کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی و یادمان‌ شهدای دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۱۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۳ هزار دانش‌آموز گلستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲، آیین اعزام و بدرقه شش کاروان از دانش آموزان دختران استان با حضور مسئولین آموزش‌ و پرورش، استانداری، سپاه پاسداران، بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی و ... در کانون طه گرگان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در این آیین با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: بیش از ۳ هزار دانش آموز گلستانی به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه درک اهمیت دفاع مقدس برای نسل کنونی حائز اهمیت است ادامه داد: قرارگیری در مناطق عملیاتی و حضور در یادمان‌های شهدا بی‌شک تاثیر بسزایی در دانش آموزان خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به همکاری ارگان های مختلف از جمله استانداری، سپاه و بسیج دانش آموزی در راستای برپایی اردوهای راهیان نور، اظهار کرد: آموزش و پرورش ماموریت مهم انتقال مفاهیم دفاع مقدس را به نسل‌های آینده بر عهده دارد.

سمانه صادقی، مسئول امور بانوان اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان گلستان گفت: برای اولین‌بار در سطح کشور به همت امور بانوان اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان، دویست و ده دانش‌آموز دختر در قالب شش کاروان راهیان نور از شهرستان های گرگان، مینودشت و گنبدکاووس به مناطق عملیاتی و یادمان‌ شهدای دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

دانش آموز خبرنگار:سینا پقه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار