حجت الاسلام احمدی:

با برنامه‌ها و نگاه مطلوب وزیر، آینده خوبی در انتظار آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت با برنامه‌ها و نگاه‌های وزیر آموزش و پرورش، در بحث بازنشسته‌ها، رتبه‌بندی، نیروی انسانی، اجرای سند تحول و مسائل رفاهی، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و ان شاالله رضایت‌مندی معلمان را رقم می‌زند.

کد مطلب: ۱۴۲۱۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
با برنامه‌ها و نگاه مطلوب وزیر، آینده خوبی در انتظار آموزش و پرورش است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام و المسلمین موسی احمدی با بیان اینکه معلمین عزیز کشور، حق حیات معنوی بر گردن جامعه دارند، اظهار کرد: مسئولین نظام، کسانی هستند که از دل مدارس و تحت تربیت معلمان؛ امروز کشور و جامعه را اداره می کنند.

وی در پاسخ به پرسشی پیرامون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تصریح کرد: این سند، توانسته آن چیزی که مقصد و مقصود نظام اسلامی در حوزه تربیت معلم بوده را بیاورد و اگر آنگونه که شایسته هست با تمام و کمال اجرایی بشود من مطمئنم چشم‌انداز و افق بسیار ارزشمندی فراروی جامعه اسلامی خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، نگاه ویژه ای به اجرای سند تحول دارند و اگر مسئولان آموزش و پرورش صرفا به نگاه مقام معظم رهبری و دیدگاه‌های ایشان توجه کنند و تمام تلاششان را برای برون رفت از وضعیتی که امروز داریم، انجام دهند، رشدهای قابل توجه ای خواهیم داشت.

این نماینده مجلس، آشنا بودن وزیر آموزش و پرورش به مسایل این وزارتخانه و مدیر قوی اجرایی را ۲ ویژگی مهم صحرایی، وزیر آموزش و پرورش برشمرد و افزود: اگر مدیر ارشد از مجموعه، مدیر و سکاندار آن مجموعه شود قطعاً با توجه به شناختی که دارد آسیب شناسی کرده و با نقاط قوت و ضعف آشنا بوده و مجموعه را زود می تواند مدیریت و برنامه های مناسبی را تدوین، تنظیم و اجرایی کند.

وی با بیان اینکه ما در گذشته نتوانستیم نیازهای خانواده بزرگ آموزش و پرورش را تامین کنیم، تصریح کرد: با برنامه ها و نگاه های خوبی که وزیر آموزش و پرورش دارد، در بحث بازنشسته ها، رتبه بندی، نیروی انسانی، اجرای سند تحول و مسایل رفاهی، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و ان شاالله رضایت مندی معلمان را رقم میزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار