امام جمعه اردبیل:

شورای حل اختلاف در مساجد و محلات تشکیل شود

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت شورای حل اختلاف درصدد رفع مشکلات مردم در مساجد و محلات اردبیل تشکیل شود.

کد مطلب: ۱۴۲۱۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شورای حل اختلاف در مساجد و محلات تشکیل شود

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با کارکنان شورای حل اختلاف اردبیل با بیان اینکه انسان‌های بزرگ در تاریخ به‌حق پیگیر استحقاق حق بودند، اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنیم شورای حل اختلاف یا هیأت‌هایی در مساجد و محلات درصدد رفع آن مشکلات ایجاد شود، چرا که مسجد قلب محله است و عالمی که در مسجد فعالیت دارد باید آمار مشکلات محله را داشته باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فاخر شورا‌های حل اختلاف در راستای انجام فعالیت بدون چشم داشت افزود: ما باید در وهله اول مدنیت لازم را در جهت قانع بودن به‌حق خود داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: باید فعالیت‌های فرهنگی را از مدرسه‌ها آغاز کنیم و شکستن حصار زمان و مکان برای برقراری صلح و سازش در هر نقطه‌ای و زمانی باید در اولویت شورای حل اختلاف استان باشد.

عاملی با بیان اینکه سفارش من این است که اعضای مجموعه شورای حل اختلاف نهایت امانت‌داری را انجام دهند و اسرار مردم را حفظ کنند، گفت: بنده هم جزئی از شورای حل اختلاف هستم گاهی تا ساعت‌ها پای حل اختلافات مردم نشستیم و به جای آن‌ها عذرخواهی کردم تا اختلاف حل شود و قائله بخوابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار