سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی:

یکی از نقش‌های مهم در حوزه سلامت، سفیر سلامت است

مشهد (پانا) - سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت یکی از اقشار مهمی که در حوزه سلامت با مراقبین سلامت همکاری می‌کنند، سفیران سلامت هستند.

کد مطلب: ۱۴۲۱۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از نقش‌های مهم در حوزه سلامت، سفیر سلامت است

رضا کشتی دار سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه سفیران سلامت گفت:سفیر سلامت از بین دانش آموزانی که انگیزه و علاقه به کار و فعالیت دارند توسط مراقبین سلامت انتخاب می شوند و به آنها آموزش های خود مراقبتی را یاد می دهند و این سفیران به عنوان سفیر سلامت در بخش های مختلف مطالبی که آموزش دیدند به هم سالان و همکلاسی‌هایش آموزش می دهند تا همه در راه سلامت و ارتقاء سلامت خودشان کار کنند.

وی در پاسخ به خبرنگار پانا در مورد مسولیت پذیری دانش آموزان گفت:دانش آموزان باید از کوچکی مسولیت پذیری را یاد بگیرند و وقتی مسولیت های اجتماعی را از کوچکی قبول کنند در آینده می توانند در جامعه افرادی مفید باشند.

کشتی دار گفت:سفیران سلامت می توانند در حوزهای مختلف فعالیت کنند،آنها می توانند بعنوان سفیر تغذیه به دانش آموزان برای تغذیه سالم یا بعنوان سفیر بهداشت کمک کنند یا می توانند در مورد بهداشت فردی و بهداشت عمومی دانش آموزان فعالیت کنند و یا بعنوان سفیر ایمنی همیار پلیس به دوستان خود در رفت و آمد به مدرسه برای سلامت و ایمنی خودشان کمک کنند و یا می توانند بعنوان همیار محیط زیست برای توسعه فضای سبز و حفظ و نگهداری محیط زیست فعالیت داشته باشند.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم با کمک سفیران سلامت در مدارس سال خوبی را داشته باشیم.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار