داورزنی برای حضور در مجمع آسیای مرکزی راهی نپال شد

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون والیبال ایران برای حضور در مجمع سالیانه آسیای مرکزی صبح امروز (دوشنبه 15 آبان) راهی نپال شد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
داورزنی برای حضور در مجمع آسیای مرکزی راهی نپال شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مجمع سالیانه منطقه آسیای مرکزی فردا ۱۶ آبان برگزار می‌شود و نپال میزبان این مجمع است.

محمدرضا داور زنی برای حضور در این مجمع سالیانه ساعت 5 صبح امروز (دوشنبه ۱۵ آبان) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی دوحه شد تا ساعت ۱۶:۲۰ به وقت نپال با پرواز دیگری به شهر کاتماندو برسد.

رؤسای ۱۴ کشور عضو (افغانستان، بنگلادش، بوتان، هند، ایران، قزاقستان، قرقیزستان، مالدیو، نپال، پاکستان، سریلانکا، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان) به مجمع سالیانه آسیای مرکزی دعوت شده‌اند و محمدرضا داورزنی به عنوان عضو درجه‌یک میهمان این مجمع خواهد بود.

در نشست مجمع سالیانه آسیای مرکزی، ابتدا مصوبات سال قبل مرور خواهد شد و کلیچ سارباگیشف به عنوان دبیر این مجمع گزارشی از روند کار خواهد داد.

بررسی تقویم پیشنهادی ۲۰۲۴ در دو بخش سالنی و ساحلی و نگاهی به میزبانان احتمالی و بودجه و برنامه‌های توسعه سال پیش رو در دستور کار مجمع عمومی آسیای مرکزی قرار دارد.

بررسی تغییرات اساسنامه، لزوم تصویب قانونی باز کردن حساب منطقه مرکزی آسیا برای انتقال مالی بهتر و بحث و بررسی مسائل حقوقی فدراسیون‌های هند و ازبکستان دیگر موضوعاتی است که در این مجمع پیرامون آن صحبت خواهد شد.

دیدار و گفت‌وگو با همتایان و مسئولین والیبالی شرکت‌کننده از آسیا در این نشست، از دیگر برنامه‌های دکتر داور زنی در سفر به نپال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار