پایان درخشان فعالیت پژوهش‌سرای پسرانه شهید شهریاری با کسب ۲ مقام کشوری

بهارستان یک (پانا) - مدیر اسبق پژوهش‌سرای پسرانه شهید شهریاری ناحیه یک بهارستان از پایان درخشان فعالیت این پژوهش‌سرا با کسب ۲ مقام کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پایان درخشان فعالیت پژوهش‌سرای پسرانه شهید شهریاری با کسب ۲ مقام کشوری

محمد دانش، مدیر اسبق پژوهشسرای پسرانه شهید شهریاری ناحیه یک بهارستان در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «پژوهشسرای پسرانه شهید شهریاری در دو حوزه مجزا که شامل حوزه علمی و حوزه مهارتی هستند، فعالیت‌ می‌کرد و موفق به کسب دو مقام در سطح کشور شده‌ایم و بنده این موفقیت را به دانش‌آموزان حائز این رتبه‌ها تبریک می‌گویم.»

وی در ادامه ضمن اشاره اهمیت آموزش مهارت‌های علمی به دانش‌آموزان گفت: «دانش‌آموزان می‌توانند در کنار تحصیل در مدارس خود به فراگیری علوم مختلف نیز بپردازند تا بتوانند سطح علمی خود را نسبت به سایر دانش‌آموزان افزایش دهند؛ پژوهشسرای شهید شهریاری نیز در حوزه علمی موفق به کسب رتبه در المپیاد علمی دانا شده است و این افتخاری برای دانش‌آموزان پژوهشسرا است.»

دانش همچنین در خصوص آموزش مهارت‌های دیجیتال به دانش‌آموزان تاکید کرد: «علاوه بر سایر افراد، دانش‌آموزان نیز باید به فراگیری مهارت‌های دیجیتال که امروزه اهمیت ویژه‌ای در جامعه دارند بپردازند تا بتوانند علاوه بر فراگیری این حوزه، به کسب درآمد نیز بپردازند.»

مدیر اسبق پژوهش‌سرای پسرانه شهید شهریاری در خصوص تنوع آموزش مهارت‌های دیجیتال در این پژوهش‌سرا افزود: «در طی تابستان گذشته و در طول سال تحصیلی، کلاس‌های پژوهش‌سرا دایر بودند و دانش‌آموزان می‌توانستند با ثبت نام در این کلاس‌ها که شامل آموزش مهارت‌‌های فتوشاپ، نصب دوربین، تعمیرات موبایل بودند به کسب این مهارت‌ها بپردازند.»

وی همچنین ضمن اشاره به هدف حضور دانش‌آموزان در پژوهش‌سرا اذعان کرد: «دانش‌آموزان با شرکت در کلاس‌های علمی و مهارتی موفق به یادگیری علوم مختلف شده‌اند؛ تلفیق این دو مهارت کسب رتبه‌های کشوری را به دنبال داشته است و ۲ نفر از دانش‌آموزان پژوهشسرا موفق به کسب ۲ رتبه کشوری شده‌اند.»

دانش در ادامه در خصوص هدف دانش‌آموزان از شرکت در مسابقات و جشنواره‌های مختلف بیان کرد: «دانش‌آموزان با شرکت در مسابقات و جشنواره‌های کشوری علاوه بر کسب رتبه، می‌توانند مهارت‌های خود را نیز مورد سنجش قرار دهند و با مقایسه خود با سایر دانش‌آموزان به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرند و درصدد رفع نقاط ضعف خود اقدام کنند.»

محمد دانش در پایان ضمن اشاره به حضور فعال دانش‌آموزان در پژوهشسرا شرح داد: «دانش‌آموزان با حضور در پژوهش‌سرا علاوه بر کسب مهارت می‌توانند به یادگیری فعالیت‌های گروهی نیز بپردازند و فعالیت‌های اجتماعی خود را نیز افزایش دهند و اگر ضعفی در این زمینه دارند آن را برطرف کنند.»

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا طلوعی‌آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار