در گفت‌وگوی پانا با عضو کمیسیون عمران مجلس:

مقاومت اقتصادی در برابر استبداد به معنای ساختن اقتصادی قوی است

مقاومت اقتصادی در آینده به دست دانش‌آموزانی خواهد بود

تهران (پانا) - عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه 13 آبان نماد مقاومت در برابر استبداد است، گفت این مقاومت در بخش اقتصاد به معنای ساختن اقتصادی قوی است که به طور حتم به دست دانش‌آموزانی خواهد بود که امروز مشغول به تحصیل هستند و به آنها توصیه می‌شود که در تحصیل علم کوشا باشند.

کد مطلب: ۱۴۱۹۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مقاومت اقتصادی در برابر استبداد به معنای ساختن اقتصادی قوی است

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی پانا با اشاره به مشارکت گسترده مردم در اقصی نقاط کشور در راهپیمایی روز 13 آبان اظهار کرد:‌ توفیق شرکت در راهپیمایی 13 آبان امسال را نیز داشتم. از اردبیل و آذربایجان تا سیستان و بلوچستان و از خراسان گرفته تا خوزستان در صحنه این تظاهرات حضور داشتند و معنای این حضور حمایت عملی از مردم غزه است.

وی افزود:‌ مردم ثابت کردند که پشتیبان نظام مقدس هستند و مردم نیز همیشه در صحنه هستند. امسال معنای این حضور حمایت بیشتر از مقاومت مردم فلسطین است. از سال 1342 که حضرت امام خمینی نهضت انقلاب اسلامی را پایه‌گذاری کردند تا امروز چندین سال است که مردم ایران حامی مقاومت فلسطین بوده است. مقاومت در داخل کشور در مقابل استکبار جهانی نیز منجر به آن شده که در بسیاری از عرصه‌های نظامی، علمی و فناوری ایران حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و اگر ضعف‌های اقتصادی نیز به واسطه تحریم‌های شدید وجود دارد باید برطرف شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ لازم است همه مسئولان به این موضوعات توجه داشته باشد تا بتوان تحریم‌ها را نیز خنثی کرد.

وی با تاکید براینکه فرزندان و دانش‌آموزان امروز کشور آینده اقتصادی کشور را در دست خواهند داشت، اظهار کرد:‌ توصیه من به دانش‌آموزان به عنوان آینده ساز اقتصاد کشور آن است که در کنار فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی باید در جهت تحصیل علم و دانش جدیت بیشتری داشته باشند و با آموزش خوب بتوانند کیفیت بهتری را برای اقتصاد آینده ایران رقم بزنند.

بدری عنوان کرد:‌ در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی نیز نباید از اعتقادات و باورهای فرهنگی و ملی غفلت شود تا بتوان چالش‌های فرهنگی کشور را نیز برطرف کرد تا زمانی که دانش‌آموزان مدیریت کشور را در آینده برعهده می‌گیرند بتوانند آینده بهتری را برای کشور بسازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار