برگزاری جشنواره واژه آب به همراه نواخته شدن زنگ آب در در دبستان ستایش ناحیه ٣اصفهان/فیلم

اصفهان ( پانا) - پانزدهمین جشنواره واژه آب به همراه نواخته شدن زنگ آب در در دبستان دخترانه ستایش شهر بهارستان، ناحیه ٣ اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره واژه آب به همراه نواخته شدن زنگ آب در  در دبستان ستایش ناحیه ٣اصفهان/فیلم

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: همه زندگی ما وابسته به آب است، اگر آب وجود نداشته باشد، هیچ جنبه ای از زندگی و حیات در جامعه وجود ندارد، بنابراین استفاده بهینه و صحیح از آب جزء فرهنگ دینی و فرهنگ هر جامعه است.

محمدرضا ابراهیمی افزود: باید تلاش کنیم در آموزش و پرورش فرهنگ استفاده بهینه از این عنصر حیاتی برای دانش آموزان را آموزش دهیم که هم دانش‌آموز و هم خانواده دانش آموزان رعایت کنند.

در ادامه مدیرکل آبفای استان اصفهان بیان کرد: امروز در قالب اولین جشنواره واژه آب،تفاهم نامه ای با مدیرکل آموزش و پرورش استان در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در استان اصفهان به امضا رسید.

حسین اکبریان افزود: اهدافی که این تفاهم نامه دارد این است که فرهنگ سازی از کلاس اول دبستان شروع شود.

وی افزود: فرزندان ما اولین واژه ای که در مدرسه یاد می گیرند، واژه آب است. امیدواریم با توجه به خشکسالی های مکرری که در دنیا و کشور و به تبع آن استان اصفهان وجود دارد، بتوانیم با صرفه جویی و مصرف بهینه آب، این مایه گرانقدر و کمیابی که در دسترس است را برای آیندگان به ارمغان بگذاریم.

در این تفاهم نامه ای که امضا شد در راستای مسئولیت های شرکت آب و فاضلاب و با همکاری آموزش و پرورش مقرر شد دبستان ها به تبع فراخور سنی دانش آموزان در قالب جشن هایی مباحث صرفه جویی را آموزش بدهند.

دانش آموز خبرنگاران : هستی جعفری ،ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار