مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

گرداننده همه حرکت‌های عدالت‌خواهانه جوانان بودند

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت گرداننده همه حرکت‌های عدالت‌خواهانه بلا استثنا جوانان بوده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
گرداننده همه حرکت‌های عدالت‌خواهانه جوانان بودند

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، در نشست صمیمانه نوجوانان با استاندار استان اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکریم در نظامی قرار داریم که برای مردم اعم از نوجوان و جوان‌ اهمیت قائل است که رهبر فرزانه انقلاب، شخص اول مملکت، دیدار حضوری مکرر و متعدد با دانش‌آموزان و نوجوانان دارد؛ امروز تعدادی از دانش‌آموزان محضر مقام معظم رهبری رسیدند و فرمان گرفتند تا فرمان‌بر نایب امام زمان( عج) شوند.

‌ ‌وی ادامه داد: حضرت‌آقا شما دهه‌هشتادی ها و دهه‌نودی ها را تمدن‌سازان تمدن نوین اسلامی می‌دانند؛ نگاه مسئولین و شخص اول مملکت آن است که شما می‌توانید تمدن ویژه‌ای ایجاد کنید به نام تمدن اسلامی انشالله؛ اما قبل از تمدن سازی ۲مرحله وجود دارد: یک خودسازی و دو جامعه سازی.

‌ ابراهیمی گفت: گرداننده اصلی همه حرکت‌های عدالت‌خواهانه بلااستثنا جوانان بوده‌اند؛ پس به خود ببالید تا انشالله حرکت‌های عدالت‌خواهانه در راستای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی( عج) داشته باشیم.

‌ مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: استان و کشور ما الگوهای فراوانی برای هویت بخشی دارند، زیرا شهیدان گرانقدر در سن و سال شما بسیارند؛ ۵۶۰۰ دانش‌آموز شهید و ۳۵۰معلم شهید و شهدای دیگر می‌توانند برای ما الگو باشند تا بتوانیم در مسیر آنها حرکت کنیم.

‌ ‌وی یادآور شد: اوج حرکت انقلابی هفته نوجوان روز شنبه در راهپیمایی عظیم و همگانی ۱۳آبان، روز استکبارستیزی است؛ همه شما سفیران و دعوت کنندگان در راهپیمایی ۱۳آبان خواهید بود.

‌ ابراهیمی عنوان کرد: مراکز پژوهشی، پژوهش‌سراها و مرکز خلاقیت در خدمت شما دانش‌آموزان است، آموزش و پرورش در سطح دانش‌آموزی و دانشگاهی تفاهماتی دارد. انشالله هرکسی که در مسیر پژوهش، تحقیق، مباحث علمی و فناورانه ایده دارد، بتوانیم از ایده های آنها استفاده کنیم.

دانش آموز خبرنگار : مهسا زین‌العابدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار