در اداره کل آموزش و پرورش استان قم صورت گرفت

گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور فرمانده انتظامی قم

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم با حضور در محل اداره کل آموزش و پرورش استان، هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۴۱۸۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور فرمانده انتظامی قم

آیین گرامیداشت هفته بسیج دانش آموز و گرامیداشت یاد و خاطره نوجوان شهید محمدحسین فهمیده و دیگر شهدای دانش آموز امروز با حضور سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

سردار میرحیدری در این آیین، ترویج فرهنگ بسیجی در تشکل های دانش آموزی و نوجوانان و جوانان و بویژه آشنایی با الگوهایی همچنین شهید فهمیده را راهبرد رسیدن به قله های افتخار و سربلندی برشمرد.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز نبرد قهرمانانه جوانان فلسطینی را ناشی از گسترش فرهنگ انقلاب و روحیه بسیجی در بیرون از مرزهای میهن اسلامی برشمرد.

در آیین فوق که در محوطه اداره کل و با انجام احترامات نظامی و اجرای گروه موزیک همراه بود، برخی مدیران آموزش و پرورش نواحی مناطق، سیدعلیرضا دادمرزی مدیر سازمان دانش آموزی قم و جمعی از دانش آموزان عضو این سازمان، تعدادی از خبرنگاران پانا، کارکنان اداره کل آموزش و پرورش قم و بسیج دانش آموزی و فرهنگیان حضور داشتند و با اهداء لوحی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، از هادی آقابابایی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تجلیل شد.

در ادامه، فرمانده انتظامی قم و مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشستی صمیمی با دانش آموزخبرنگاران پانا و اعضای سازمان دانش آموزی شرکت کردند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار