وزیر آموزش و پرورش:

باید موضوعات مهم را در دوره‌های تحصیلی ‌بین دانش‌آموزان نهادینه کرد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امر تربیت یک امر پیوسته است، گفت هرچیزی که مهم است باید در دوره‌های تحصیلی در بین دانش‌آموزان نهادینه شود تا در بزرگسالی این موضوعات مهم در رفتار آن‌ها منعکس شود.

کد مطلب: ۱۴۱۸۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
باید موضوعات مهم را در دوره‌های تحصیلی ‌بین دانش‌آموزان نهادینه کرد

رضامراد صحرایی در حاشیه آیین آغاز بیست و ششمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی سراسر کشور اظهار کرد: دانش‌آموزان با شرکت در این انتخابات مشق مشارکت‌پذیری می‌کنند و آماده می‌شوند تا تربیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را بیاموزند. همچنین ایفای نقش در جامعه و پذیرفتن مسئولیت که یکی از مهم‌ترین کارهای پرورشی است را تمرین می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان می‌توانند در تمامی امور مدرسه اعم از امور آموزشی، پرورشی، فرهنگی، اجتماعی و تربیت‌بدنی مشارکت داشته باشند، گفت: از دانش‌آموزان خواسته‌ایم تا مسئولان مناطق خود را به مدرسه بیاورند و اولین ماموریت منتخبان شوراهای مدارس نیز همین موضوع است. با انجام این کار مسئولان مناطق در حوزه‌های مختلف به نوبت به مدرسه می‌آیند و در تربیت دانش‌آموزان نقش‌آفرینی می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امر تربیت یک امر پیوسته است. هر چیزی که مهم است باید در دوره‌های تحصیلی در بین دانش‌آموزان نهادینه شود تا در بزرگسالی شاهد منعکس شدن آن در رفتارها باشیم؛ مشارکت‌پذیری نیز یکی از اهداف ما است چرا که آینده توسط همین دانش‌آموزان ساخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار