مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ تبریز:

توانمندی دانش‌آموزان در مدارس استفاده شود

تبریز (پانا) - مدیرآموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز گفت توانمندی دانش‌آموزان در مدارس استفاده شود تا تمرینی برای قبول مسئولیت‌های مهم در جامعه باشد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
توانمندی دانش‌آموزان در مدارس استفاده شود

غفار پورشریف با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با قدردانی از زحمات ارزشمند فرهنگیان، ایجاد تشکل های دانش آموزی را در پشبرد اهداف تعلیم و تربیت مهم دانست و با اشاره به انتخابات شوراهای دانش آموزی یادآور شد: اهداف مهم این انتخابات، آماده‌سازی دانش آموزان برای جامعه‌پذیری و تمرین مشارکت اجتماعی، ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری، تمرین کار تیمی و استفاده از توانمندی‌های مختلف دانش آموزان به عنوان نیروهای انسانی آینده کشور است.

وی افزود: شوراهای دانش آموزی این امکان را برای دانش آموزان فراهم می آورد تا برای قبول مسئولیت های بزرگ در جامعه تمرین و آماده شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ تبریز در خاتمه برای منتخبین این دوره از شوراهای دانش آموزی آرزوی موفقیت کرد و بر تعامل بین دانش آموزان و منتخبین و همچنین رسیدگی به خواسته های قانونی دانش آموزان طبق دستورالعمل شوراهای دانش آموزی تاکید کرد.

شایان ذکر است بیست و ششمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی امسال با شعار شوراهای دانش آموزی، پیشران ایران قوی در مدارس ناحیه ۴ همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

دانش آموز خبرنگار: امیرمهدی سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار