مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز:

پذیرش حس مسئولیت و تقویت مشارکت‌پذیری در دانش‌‌آموزان دو مؤلفه اصلی شوراست

تبریز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز پذیرش حس مسئولیت و تقویت مشارکت‌پذیری در دانش‌‌آموزان را دو مؤلفه اصلی شورا عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش حس مسئولیت و تقویت مشارکت‌پذیری در دانش‌‌آموزان دو مؤلفه اصلی شوراست

رسول بیابانی در مراسم انتخابات شورا های دانش آموزی که در دبیرستان سمیه ناحیه ۲ تبریز برگزار شد گفت: مدرسه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند چرا که انسان نیمی از زندگی خود و حتی بیشتر از آن را در مدرسه سپری می‌کند و به نوعی مدرسه برای انسان به عنوان محل زندگی است.

وی اظهار کرد: دانش آموزان در مدرسه علاوه بر آموزش، زندگی اجتماعی را نیز یاد گرفته و تجربه می‌کنند چرا که این تجربیات است که زمینه ساز شکوفایی استعدادهای فوق العاده دانش آموزان در حوزه های مختلف است.

بیابانی اذعان کرد: این شورا و انتخابات دو مؤلفه اساسی دارد که اولین مؤلفه پذیرش حس مسئولیت و دومی نیز تقویت حس مشارکت پذیری در دانش‌آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز در پایان خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با انجام درست به وظایفی که بر عهده داریم و با استفاده از ایده ها و نظرات مختلف دانش آموزان در عرصه های متخلف شاهد بهترین اتفاقات در این عرصه باشیم چرا که ایده ها و نظرات دانش آموزان زمنیه ساز موفقیت های متنوع در سطح جامعه است.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار