معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

برگزاری همایش برای دانش‌آموزان قبل از دیدار با مقام معظم رهبری

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری همایش برای دانش‌آموزانی که به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت خبر داد و گفت تصمیم بر این شد تا در مصلی تهران از این دانش‌آموزان پذیرایی شود.

کد مطلب: ۱۴۱۸۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش برای دانش‌آموزان قبل از دیدار با مقام معظم رهبری

اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه فردا، چهارشنبه ۱۰ آبان، حدود دو هزار دانش‌آموز به دیدار با مقام معظم رهبری مشرف خواهند شد، اظهار داشت: «در دیدار امسال دانش‌آموزان با مقام معظم رهبری از گروه‌های مختلفی دعوت شده است، گروه‌هایی نظیر تشکل‌های دانش‌آموزی مانند اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش آموزی، هلال احمر و مجموعه دانش‌آموزانی که در گروه‌های دیگر مشغول به فعالیت هستند.»

وی افزود: «با توجه به این موضوع برنامه‌ریزی شد تا این‌ دانش‌آموزان در یک مکان تجمیع شوند، چرا که هم کار خدمت‌رسانی به آن‌ها راحت‌تر انجام می‌شود و هم پیش جلسه‌ای برگزار خواهد شد برای آمادگی دیدار با مقام معظم رهبری. در نتیجه تصمیم بر این شد تا امشب، ۹ آبان ۱۴۰۲ در مصلی تهران پذیرای این دانش‌آموزان عزیز باشیم.»

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: «همچنین تمرینی خواهد بود برای اجرای گروه سرودی که قرار است در محضر مقام معظم رهبری به اجرا بپردازند. همچنین نکاتی که خود دانش‌آموزان میخواهند ارائه دهند و حس و حالی که می‌خواهند در حسینیه امام خمینی(ره) داشته باشند، این جا بیان می‌شود.»

باقرزاده یادآور شد: «علاوه بر تمامی این موارد طی چند روز اخیر نزدیک به دو هزار کودک و نوجوان مظلوم فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. در این همایش جنایات رژیم منحوس صهیونیستی محکوم خواهد شد و دانش‌آموزان نسبت به این جنایت‌های غیرانسانی انزجار خود را اعلام می‌کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار