در جمع هیات رئیسه، روسای دانشکدگان و دانشکده‌ها؛

مدال‌آوران المپیادی دانشگاه تهران تجلیل شدند

تهران (پانا) - مدال‌آوران المپیادی دانشگاه تهران در شورای دانشگاه تهران به عنوان بزرگترین مجمع روسای دانشگاه که با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، رؤسای دانشکدگان‌، دانشکده‌ها، پردیس‌ها و مراکز و مؤسسات وابسته به دانشگاه تهران برگزار می‌شود، تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۴۱۷۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مدال‌آوران المپیادی دانشگاه تهران تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در پی معرفی نفرات برتر بیست‌وهشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال ۱۴۰۲، مشخص شد که در این دوره از المپیاد ۴۰ دانشجوی دانشگاه تهران موفق به کسب رتبه‌های برتر ۱ تا ۱۵ شده‌اند که ۱۰ نفر از این تعداد، مدال‌های طلا، نقره و برنز دریافت کردند.

دانشگاه تهران در این دوره از المپیاد علمی - دانشجویی کشور، با تعداد مدال بالاتر در صدر دانشگاه‌های کشور قرار گرفت و رتبه یک را کسب کرد.

در جلسه آبان ماه شورای دانشگاه تهران به عنوان بزرگترین مجمع روسای دانشگاه که به صورت ماهانه با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، رؤسای دانشکدگان‌، دانشکده‌ها، پردیس‌ها و مراکز و مؤسسات وابسته به دانشگاه تهران برگزار می‌شود، با اهدای لوح و هدایایی از سوی رئیس دانشگاه تهران از مدال‌آوران بیست‌وهشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور تجلیل شد.

بر این اساس، محمد ازلگینی (رتبه اول و مدال طلا) در رشته حقوق، رؤیا نیلچی (رتبه اول و مدال طلا) در علوم جغرافیایی، پویا صادقی (رتبه اول و مدال طلا) در رشته مهندسی کامپیوتر، سپهرسپهری (رتبه اول و مدال طلا) در رشته مهندسی متالورژی و مواد، فاطمه صالحی (رتبه اول و مدال نقره) در رشته علوم اقتصادی، محمد شایان زارع بناد کوکی (رتبه اول و مدال نقره) در رشته مهندسی کشاورزی زراعت واصلاح نباتات، محمدامین همایون فرد (رتبه اول و مدال برنز) در رشته آمار، محمدحسن اله دین (رتبه دوم و مدال نقره) در رشته حقوق، سیدعلی علوی (رتبه سوم و مدال برنز) در رشته علوم جغرافیایی و امیرحسین مرادپور (رتبه سوم و مدال برنز) در رشته مهندسی کامپیوتر با حضور دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و سایر اعضای شورای دانشگاه تجلیل شدند.

سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در این مراسم از برگزیدگان و مدال‌آوران المپیادهای دانشجویی به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و پرافتخار دانشگاه تهران نام برد و به معاونان دانشگاه تاکید کرد تا منابع مالی لازم به منظور حمایت از فعالیت‌های این دانشجویان اختصاص پیدا کند.

اعضای شورای دانشگاه تهران در سخنان جداگانه‌ای ضمن محکوم نمودن جنایت‌های هولناک رژیم صهیونیستی در غزه، بخشی از حقوق خود را برای کمک به مردم مسلمان غزه اختصاص دادند.

در این نشست شورای دانشگاه تهران، رئیس دانشگاه تهران و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران درباره فعالیت‌های دانشگاه در حوزه بین‌المللی‌سازی و ارتقای جایگاه دانشگاه در نظام‌های معتبر بین‌المللی سخنرانی کردند که مشروح آن در گزارش جداگانه‌ای منتشر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار