پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی

اصفهان(پانا)- مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان در پیامی ضمن پاسداشت مقام رفیع شهدای بسیجی و دانش‌آموز، فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۴۱۷۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی

در پیام اکبر رحمتی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«آینده سازان کشور اسلامی ما بدون شک جوانان و نوجوانی هستند که با سلاح دانش و تفکر ، مرزهای جهل و نا آگاهی را در هم خواهند شکست و آینده ای سزاوار و شایسته رقم خواهند زد. شکل گیری بسیج دانش‌آموزی به عنوان نهادی ارزشی و متعالی از برکات انقلاب اسلامی است و آرمان این سازمان تحقق اهداف بزرگ جمهوری اسلامی با همکاری نظام آموزش‌ و پرورش است که تا کنون به حول قوه الهی گام هایی بلندی در این مسیر برداشته شده است. با چنین رویکردی آینده سازان ایران اسلامی قطعاً توطئه های دشمنان انسانیت و معنویت را خنثی کرده و از آرمان های این نظام حراست و پاسداری خواهند کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده و ۳۶ هزار دانش آموز شهید و با اعلام انزجار خود از اقدامات رژیم منفور و مستکبر صهیونیسم و اقدم خصمانه آن ها در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه، فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی و روز نوجوان را به دانش آموزان پرتوان و ثابت قدم بسیجی صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال سعادتمندی، سلامت و توفیق در همه عرصه های زندگی مسئلت دارم.

امید است در سایه الطاف خداوند باری تعالی و عنایات حضرت ولی عصر (عج) شاهد موفقیت ها و تعالی همه فرزندان ایران اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار