وزیر آموزش و پرورش در دیدار با برگزیدگان دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی:

دولت سیزدهم تلاش دارد کنکور را متحول کند

‌۵۰۵ مدرسه در کشور وجود دارد که یک دانش‌آموز دارند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این دولت، تلاشش این است که کنکور را متحول کند، افزود‌ امسال، تعداد دانش‌آموزان مناطق محروم که توانستند به دانشگاه‌های معتبر بیایند، بسیار افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۴۱۷۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دولت سیزدهم تلاش دارد کنکور را متحول کند

‌رضا‌مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در دیدار با برگزیدگان دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی‌ گفت: امروز روز ملی نوجوان است و بسیار خوشحالم که اولین برنامه‌ام در سفر به استان آذربایجان شرقی، دیدار با شما دانش‌آموزان عزیز است.

وی ادامه داد: همه کشور برای شما دانش‌آموزان است و همه تلاش‌ها، برای کشف و شکوفایی استعدادهای شما. کشور ما بسیار بزرگ و پهناور است، با بسیاری از کشورها هم‌مرزیم، برخی از کشورها زمانی جزیی از کشور ما بوده‌اند و هم‌زبان و هم‌فرهنگ هستیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: معلمانه می‌گویم، باید یاد بگیریم در تفکرات و سخنان‌مان نگاه هیچ یا همه چیز نداشته باشیم. معلمان مومن و متعهد بسیار داریم، مدارس فرهیخته و شاداب بسیار داریم، البته مسایل و مشکلاتی وجود دارد که باید با کمک یکدیگر آن‌ها را رفع کنیم.

صحرایی با بیان اینکه ۵۰۵ مدرسه با یک دانش‌آموز داریم و این از زیبایی‌های کشورمان است، گفت: جمعیت برخی دانش‌آموزان استان‌های ما از جمعیت برخی کشورها بیشتر است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۳ هزار معلم شریف در کشور داریم که با عشایر کوچ می‌کنند، افزود: همه چیز کشور را باید با هم ببینیم، نباید بدبینانه به کشور نگاه کرد و نقاط قوت و ضعف را با هم ببینیم.

وی به وضعیت فضاهای ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: ۲ هزار فضای ورزشی در ۲ سال اخیر ساخته شده است، اما با شرایط ایده‌آل فاصله داریم.

صحرایی با بیان اینکه این دولت، تلاشش این است که کنکور را متحول کند، افزود: امسال، تعداد دانش‌آموزان مناطق محروم که توانستند به دانشگاه‌های معتبر بیایند، بسیار افزایش یافته است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان تاکید کرد: هر جا امید باشد، حتما پیروزی هم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار