دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهیدحسن تهرانی‌مقدم

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل معلم شهید حسن تهرانی‌مقدم، پدر موشکی ایران، از مقام والای علمی و جهادی این شهید والامقام تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهیدحسن تهرانی‌مقدم

رضامراد صحرایی در دیدار با خانواده شهید تهرانی‌مقدم اظهار کرد: این شهید بزرگوار را همیشه با ۲ ویژگی می شناسم، زهد و مدیریتشان. درباره زهد این شهید عزیز خیلی گفته شده و با زهد است که حتی اگر دست‌ها خالی باشد، بازهم کارهای بزرگی انجام داد.

وی ادامه داد: ۶۴ سال پیش این شهید والامقام به دنیا آمد که بعدها با دست خالی توانست دنیا را تغییر دهد و ایران را امن کند. باید این تفکر را به دانش آموزان بگوییم که بسیاری از افراد، امکانات دارند و موفق نیستند و بسیاری بدون امکانات، انسان‌های موفقی شده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: این شهید والامقام درس خوانده دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی است و دانشگاه شهید رجایی، بوی خوش عطر تهرانی مقدم گرفته است.

صحرایی در ادامه با اشاره به موضوع فلسطین، خاطر نشان کرد: موضوع تقابل دین اسلام با دین‌های دروغین است. سناریوهایی که علیه ایران تاکنون انجام شده، از جنگ تحمیلی گرفته تا ناتوی فرهنگی و اکنون جنگ شناختی، اگر در هر کشور دیگر دنیا انجام می‌شد، کاملا موفق بود؛ اما بر ایران تاثیری ندارد.

در ادامه این دیدار همسر شهید والامقام تهرانی مقدم با بیان اینکه باید به کودکان و نوجوانان گفته شود که اگر شهامت‌ها، جانفشانی‌ها و تلاش‌های شهدا نبود، امروز در آسمان‌های ما همانند آسمان مردم مظلوم فلسطین گلوله و آتش می‌بارید، گفت: شهید تهرانی‌مقدم همیشه در منزل می‌گفتند، چند سال آینده خواهید فهمید چه کار بزرگی داریم انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: انسان‌های بزرگ با وجود موانع‌ بسیار و کارشکنی‌های زیاد، اقدامات بزرگی انجام داده‌اند و منشا تحولات بسیاری شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار