به مناسبت هفته دانش‌آموز؛

مشارکت دانش‌آموزان سازمان دانش‌آموزی در برگزاری باشکوه نمازجمعه

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گفت به مناسبت هفته دانش‌آموز، نماز جمعه شهرستان زاهدان با حضور و مشارکت دانش‌آموزان فعال سازمان دانش‌آموزی استان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت دانش‌آموزان سازمان دانش‌آموزی در برگزاری باشکوه نمازجمعه

حسین کیخا مدیرسازمان دانش آموزی استان در جلسه هماهنگی برگزاری باشکوه نماز جمعه گفت: نماز جمعه یکی از مهم ترین عبادات مسلمانان است و در مراسم هفتگی اجتماعی مسلمین،«نماز جمعه» جایگاه والایی دارد و نه تنها یک عبادت، بلکه مظهر وحدت مسلمین و شکوه و عظمت اسلام است.

وی افزود: مسلمانان جهان با شرکت در این همایش عبادی و سیاسی شکوه و عظمت جهان اسلام را برای جهانیان به نمایش می گذارند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با بیان اهمیت حضور دانش آموزان در نماز جمعه خاطر نشان کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماز جمعه است که شرکت دانش آموزان در این فریضه عبادی و سیاسی باعث رشد سیاسی و اجتماعی شان می شود.

کیخا گفت: در این هفته از نماز جمعه دانش آموزان فعال سازمان دانش آموزی با حضور در مصلی قدس زاهدان در امر برگزاری باشکوه نماز جمعه مشارکت خواهند داشت.

وی با اشاره به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: در ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی بر رشد دینی دانش آموزان تاکید شده است و در همین راستا باید تلاش پیوسته برای حضور مؤثر و سازنده دین و اخلاق در تمام ابعاد فردی و اجتماعی صورت پذیرد.

رسول کهخا، سلیم رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان زاهدان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور دانش آموزان در نماز جمعه، گفت: آموزش و پرورش به عنوان سکاندار دستگاه تعلیم و تربیت می تواند نقش بسزایی در تربیت عبادی دانش آموزان ایفا کند.

وی افزود:نماز جمعه فرصت مغتنمی برای آگاهی بیش از پیش جوانان و نوجوانان در زمینه های اجتماعی و سیاسی است.

دانش آموز خبرنگار: نرگس امیردوست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار