جشن جوانان علوی

خبرگزاری پانا: شهردار منطقه شش از برگزاری جشن جوانان علوی در سوله بحران شهرک شهید باهنر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، کوروش باوندی ضمن گرامیداشت دهه ولایت افزود: همزمان با فرارسیدن این ایام فرخنده ، جشنی در سوله بحران ویژه دانش آموزان دختر راهنمایی و دبیرستان این شهرک برگزار می شود.

وی گفت : هدف برگزاری این جشن را تجلیل از دانش آموزان برتر در حوزه های علمی، فرهنگی و اخلاقی بیان کرد .

شهردار منطقه شش ادامه داد : این برنامه که از مصوبات شورای اجتماعی محله باهنر است با هدف تقدیر از دانش آموزان برتر و تشویق سایر دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد مهدیه با حضور قاری ممتاز بین المللی حامد شاکرنژاد و حافظ کل اهل تسنن اقای جوهرچی در این دهه برگزار شده است. در این برنامه که شهروندان اهل تشیع و تسنن حضور داشتند تلاوت قرآن کریم و اجرای تواشیح صورت گرفت.

شهردار منطقه شش در پایان تاکید کرد : جشن غدیر نیز از دیگر برنامه هایی بوده است که در مدرسه حضرت ابوالفضل و با مشارکت شورای اجتماعی محله باهنر و کانون تبلیغی رازدانه برپا شده است.

وی با تاکید بر نقش تربیتی تشویق و اثرات مثبت آن در ادامه روند رو به رشد دانش آموزان افزود : در دهه ولایت و با هدف همبستگی بیشتر میان دانش آموزان اهل تسنن و شیعه در شهرک باهنر چنین برنامه هایی اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار