معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

نوجوانان باید فضای مجازی را تسخیر کرده و دشمن را فراری دهند

تهران (پانا) - معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت امروز دانش‌آموزان باید با زمان‌شناسی و امام‌شناسی ‌فضای مجازی را تسخیر کرده و دشمن را فراری دهند.

کد مطلب: ۱۴۱۷۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان باید فضای مجازی را تسخیر کرده و دشمن را فراری دهند

سردار حسین معروفی در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی و بزرگداشت روز بسیج دانش‌آموزی، یادواره شهید‌محمدحسین فهمیده اظهار کرد: به برکت مجاهدت ملت بزرگ ایران و شهدا و ایثارگران و رهبری امامین انقلاب، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران، ملت و نظامی هوشمند است.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران در از بین بردن حکومت شاهنشاهی دست‌نشانده آمریکا سهیم هستند‌، خاطرنشان کرد: همه ملت ایران حکومت اسلامی را تحت امر ولایت، جایگزین حکومت ستمشاهی کردند.

‌جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت پس از دوران دفاع مقدس در دوران سازندگی نیز به امر رهبری اطاعت کردند و در سال ۸۸ که جنگ احزاب راه انداخته بودند نیز آبروی ملت را به لبه پرتگاه بردند اما باز هم ملت با پیروی از رهبر انقلاب ۹ دی را رقم زد.

وی با اشاره به فتنه‌های مختلف دشمن در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ و... افزود: دشمن اقدام به شهادت سردار قاسم سلیمانی کرد. دشمن یک قبلی را زد اما تبدیل به ۸۰ میلیون قلب شد که بیش از ۲۵ میلیون نفر در مراسم تشییع پیکر مطهر آن شهید بزرگوار شرکت کردند که نشان از هوشمندی ملت ایران دارد.

وی با اشاره به اتفاقات سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: ‌برای امسال هم ۳ پروژه را طراحی کرده بودند که یکی در دهه اول محرم بود که مراسمی برگزار نشود اما امسال رویش جوانان و نوجوانان ایران قابل مقایسه با سال‌های قبل نبود. در اربعین هم می‌خواستند دین‌زدایی را ترویج کنند اما فقط از ایران اسلامی ۵ میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند بدون اینکه صدمه‌ای به یک نفر وارد شود.

وی افزود: پروژه سوم نیز ۲۵ شهریور بود اما ملت با هوشمندی خود، دشمن را به حاشیه راند. ملت ایران هوشمند است و اگر در حوزه ملی، خطری مشاهده کند از هر قوم و گروه در کنار هم قرار می‌گیرند. چون تربیت شده مکتب اسلام ناب محمدی است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خطاب به دانش‌آموزانی که امروز به راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: یکی از خروجی‌های بزرگ دفاع مقدس، ناموس‌پرستی بود و این را از عاشورا و سیدالشهدا(ع) یاد گرفته‌ایم.

وی اظهار کرد: ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز دادیم اما اجازه ندادیم پای نحس بیگانه به کشورمان وارد شود بنابراین ما ناموس‌پرست هستیم.

سردار معروفی با اشاره به جنایت‌های داعش خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از ناموس به سوریه رفت و از ناموس کشور دفاع کرد و همچنین از زینبیه در سوریه دفاع کرد و اجازه نداد دست آن‌ها به حرم حضرت زینب(س) برسد.

وی اظهار کرد: دشمن‌ می‌خواهد عزت و زیبایی را از شما بگیرند تا الگوی جهان اسلام نشوید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: در گام اول در جنگ سخت و نابرابر قرار گرفتیم که حدود ۹۰ درصد شهیدان ما نوجوان و جوان هستند و رزمیدند و قائله را به پایان رساندند و ما را پیروز کردند.

وی با بیان اینکه جنگ در آن زمان به‌صورت تَن‌به‌تَن بود، اظهار کرد: اما شما امروز در معرکه‌ای قرار دارید که جنگ در مقابل همه ایده‌ها و آرمان‌ها و در مقابل تسخیر اراده و آرمان و شجاعت شماست و جنگ پیچیده‌ای است.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: همچنان که دوستان شما در گام ‌اول پیروز شدند امروز هم شما با زمان‌شناسی و امام‌شناسی باید فضای مجازی را تسخیر کرده و دشمن را فراری دهید اما رها نکنید بلکه او را تعقیب کنید.

وی با بیان اینکه امروز دشمن، حقیقت را غیرواقع و وارونه جلوه می‌دهد، افزود: شما دانش‌آموزان با بیعت از شهدا و با اندیشه زیبا در مقابل این دشمن باید قیام کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار