خطیب جمعه قم:

حماسه نوجوان شهید «فهمیده» صهیونیست‌ها را به هراس انداخته است

قم (پانا) - – امام جمعه قم گفت حماسه‌ نوجوان شهید محمدحسین فهمیده در فلسطین و لبنان بازتاب داشته به همین دلیل لشکر شیطان و صهیونیست‌های غاصب را به هراس افکنده است.

کد مطلب: ۱۴۱۶۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
حماسه نوجوان شهید «فهمیده» صهیونیست‌ها را به هراس انداخته است

آیت‌الله سید محمد سعیدی، امام جمعه قم امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس اظهار کرد: جریان صهیونیسم جهانی و سران رژیم جعلی اسرائیل از اسم شهید فهمیده وحشت دارند از این رو در پی ایجاد شایعه‌ها و شبهه‌ها و همچنین حمله‌هایی علیه حماسه شهید فهمیده هستند.
سعیدی با اشاره به اظهار نظر یکی از مزدوران بی بی سی که اصولا ماجرای شهید فهمیده افسانه است، گفت: سئوال این است چرا حماسه شهید فهمیده اینچنین لشکر شیطان را به هراس افکنده است، که از میان چندین هزار نوجوان شهید در ایران، شهادت این نوجوان اسطوره‌ایی که حضرت امام‌(ره) او را رهبر خواند، منکر می‌شوند.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حماسه‌ای که این نوجوان عزیز ایجاد کرد، در فلسطین و لبنان بازتاب داشت و رزمندگان اسلام این حماسه را دنبال کردند و الگوی برخی‌ها همین شهید بزرگوار بود.
سعیدی با یادآوری عملیات شهادت طلبانه چند سال قبل یکی از نوجوانان مقاومت در جنوب لبنان که به هلاکت رسیدن بیش از ۱۴۰ صهیونیست منجر شد گفت: اسرائیل از این عملیات در بحت و حیرت فرو رفت، رژیم صهیونیستی در این حادثه بود که معنای عملیات شهادت‌طلبانه را متوجه شد، و پس از مدتی دیدند که جایشان در لبنان نیست، و در حالیکه از ترس حزب‌الله حتی اجاق گازهای روشن خودشان را نیز خاموش نکردند، با خواری و ذلت و شکست از لبنان پا به فرار گذاشتند.
تولیت حرم حضرت معصومه(س) عنوان کرد: آن نوجوان لبنانی که این حماسه را آفریده بود، الگوی خود را برای این عملیات شهادت‌طلبانه شهید فهمیده عنوان کرد.
سعیدی در ادامه، انتخابات را عامل برتری ملت ایران در مقابل مستکبران دانست و بیان کرد: انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند مانند یک زره پولادین از آن در برابر حمله دشمنان استفاده کند.
وی یادآور شد: فرمایش‌های بنیانگذار کبیر نهضت اسلامی و سخنان مکرر و به‌ویژه اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد حضور پرشور مردم در انتخابات و اثرهای آن در پیشبرد نهضت، بیانگر اهتمام جدی رهبران نظام‌اسلامی به این نقش، و تکیه نظام به مردم در همیشه دوران است.
سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این نکته که خانم‌های ایرانی با حفظ حجاب، استقلال هویتی و فرهنگی خود را به دنیا صادر می‌کنند تصریح کرد: زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد، می‌توان زن بود و عفیف و شریف و محجبه هم بود و در عین حال در متن و در مراکز نیز بود، و در عرصه سیاسی و اجتماعی سنگرهای جدیدی را اشغال کرد و مشغول به کار شد و فتوحات بزرگی به ارمغان آورد.
وی بیان کرد: بانوان و مسئولان ما مراقب باشند، دشمنان به الگوهای اصیل شما ضربه وارد نکنند و مسیر الگوپردازی و الگوسازی و تاسی به الگوهای صحیح را منحرف نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار