امام جمعه قم:

اقدامات بی‌برنامه در زمینه حجاب برنامه دشمن را تکمیل می‌کند

قم(پانا)- امام جمعه قم گفت نظام اسلامی در سطح شرعی و سیاسی از تأکید بر مسأله حجاب ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد اما اقدامات بی‌برنامه، خودسرانه و حساب نشده در این زمینه می‌تواند برنامه دشمن را تکمیل کند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات بی‌برنامه در زمینه حجاب برنامه دشمن را تکمیل می‌کند

آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم در بخشی از خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای قدس قم اظهار داشت: منافقان دست گشاده در هیچ امر خیری ندارند و فقط به سوی کفر، شرک و فساد حرکت می کنند؛ حتی دستشان را به دعا و تضرع به سوی خدا دراز نمی کنند.

امام جمعه قم با بیان اینکه دفاع از اسلام و گسترش اسلام به مال نیاز دارد، افزود: منافقان که به شدت مخالف نشر و گسترش اسلام بودند با مخالفت با انفاق به دنبال این بودند که از نشر و گسترش اسلام جلوگیری کنند.

وی گرامی داشت ۲۲ فرورودین سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی به سخنان مهم و گره گشای رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان و مدیران بخش های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: مدیران و مسئولان کشور اگر به این سخنان بنگرند و آنها را اجرایی کنند علاوه بر برون رفت از مشکلات مردم و جامعه، جلب رضایت خدا محقق خواهد شد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه رهبری با قاطعیت فرمودند کشف حجاب و ترویج فرهنگ برهنگی حرام شرعی و سیاسی است، گفت: این یعنی نظام در سطح شرعی و سیاسی از تأکید بر مسأله حجاب ذره ای کوتاه نخواهد آمد اما باید دانست که با توجه به تمرکز دشمن بر حجاب و برنامه امنیتی گسترده ای که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد اقدامات بی برنامه، خودسرانه و حساب نشده در این زمینه می تواند برنامه دشمن را تکمیل کند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عنایت به کمک خدا و حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف و شما مردم با برنامه همه جانبه و با انسجام به برکت خون شهدا و به کوری چشم دشمن مسأله حجاب را حل خواهد کرد.

امام جمعه قم با تأکید بر اینکه باید برای مهار تورم و رشد اقتصادی از همه ظرفیت های کشور بدون حاشیه سازی استفاده کرد، افزود: باید همه بخش ها وظیفه خود را انجام دهند و به الزامات آن توجه کنند؛ مدیران و قوای سه گانه باید با انسجام و توجه به رشد بخش خصوصی، جهت دهی به شرکت های بزرگ دولتی و ثبات در تصمیمات اقتصادی و سیاست های پولی و مالی به این مسأله کمک کنند.

وی با بیان اینکه در رأس توصیه های رهبری در اقتصاد، توجه به اصلاح ساختار بودجه و انضباط مالی بوده که تا کنون حل نشده است، گفت: صرفه جویی، بهره وری، ارتباط معقول با دنیا و مدیرت اقتصاد در جهت خودکفایی و اقتصاد مقاومتی اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به بحران داخلی دچار شده است افزود: امروز مقامات صهیونیستی هشدار می دهند که فرو پاشی این رژیم نزدیک است و این رژیم غاصب به ۸۰ سالگی خود نمی رسد و زودتر از پیش بینی رهبر معظم انقلاب شرشان را از منطقه کوتاه می کنند و به درک واصل می شوند.

آیت الله سعیدی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس در پایان سال جاری به ۴ راهبرد رهبر معظم انقلاب در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب مشارکت حداکثری، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات و رقابت جدی در انتخابات را مورد توجه قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار