سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی:

یکی از اهداف آموزش عادلانه در نظام تعلیم و تربیت، تحت پوشش قرار دادن همه دانش‌آموزان است

مشهد (پانا) - سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی گفت یکی از اهداف آموزش عادلانه در نظام تعلیم و تربیت، تحت پوشش قرار دادن تمامی دانش‌آموزان این سرزمین با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متفاوت است.

کد مطلب: ۱۴۱۶۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اهداف آموزش عادلانه در نظام تعلیم و تربیت، تحت پوشش قرار دادن همه دانش‌آموزان است

رضا کشتی دار، سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی با اشاره به گران قیمت بودن تجهیزات ورزشی مخصوص ورزش های نابینایان گفت: در صحبت های اخیری که با اداره کل ورزش جوانان و هیأت ورزش های جانبازان و معلولین خواهیم داشت این موضوع را مطرح و جهت تامین اعتبار اقدام خواهیم کرد.

کشتی دار گفت: مبلغ 200میلیون ریال جهت خرید تجهیزات گلبال به دبستان امام علی اختصاص داده می شود. همچنین کف پوش تاتامی برای سالن ورزشی به صورت رایگان در اختیار مدرسه امام علی قرار داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ارگان هایی که در تمامی ابعاد پای کار تربیت است، شهرداری است که لازم می دانم به نمایندگی از مدیرکل از شهردار و سایر مسئولین حاضر در مراسم افتتاحیه اتاق چندحسی دانش آموزان قدردانی کنم.

گفتنی است در این دیدار ضمن بازدید از کلاس های درس و قدردانی از زحمات معلمان، بسته لوازم التحریر به دانش آموزان اهدا و اتاق چندحسی افتتاح شد.

دانش‌آموز خبرنگار:حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار