مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

توسعه و ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان ضروری است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت توسعه و ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل و ارتقای آموزش‌های عمومی در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان ضروری است.

کد مطلب: ۱۴۱۶۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه و ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان ضروری است

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه هماهنگی هفته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش این استان با تبریک فرارسیدن این هفته گفت: این هفته فرصت مغتنمی است تا با هدف توسعه و ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل و ارتقای آموزش های عمومی به ویژه در بین دانش آموزان و فرهنگیان اقدام نماییم.

وی با اشاره به شعار امسال هفته پدافند غیرعامل تحت عنوان ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید گفت: جهت ارتقای ضریب ایمنی باید تمامی برنامه ها پیوست پدافند غیرعامل داشته باشد و برای ایجاد آرامش در بین دانش آموزان می بایست موانع حذف و در این خصوص تولید محتوا و برنامه های متعدد اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید به اهمیت آموزش خانواده تصریح کرد: جلسات انجمن اولیا و مربیان مدارس در طول سال بویژه در این هفته با رویکرد پدافند غیرعامل تشکیل خواهد شد.

صفری ادامه داد: در این هفته برنامه های مختلفی از جمله مسابقات و رویدادهای فرهنگی با هدف فرهنگ سازی پدافند غیر عامل در بین دانش آموزان توسط معاونت پرورشی و فرهنگی اجرا خواهد شد.

وی با اعلام برگزاری صبحگاه مشترک و رزمایش پدافند غیرعامل در یکی از مدارس ناحیه ۲ اردبیل افزود: ضمن اجرای این رزمایش، جلسات تخصصی با موضوع دشمن شناسی، صبر و مقاومت و آمادگی در مواقع بروز بحران و حوادث با همکاری معاونت پرورشی، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تولید محتواهای آموزشی و فرهنگی و انتشار در فضای مجازی بویژه در شبکه شاد از جمله اقداماتی است که در ایام هفته پدافند غیرعامل انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار