در آستانه سالروز وفات حضرت معصومه(س)؛

طرح «سلام بر کریمان» در مدارس استان قم اجرا می‌شود

قم (پانا) - آیین آغاز اجرای طرح «سلام بر کریمان» در مدارس استان قم، در آستانه سالروز وفات کریمه اهل بیت(س) در دبستان حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح «سلام بر کریمان» در مدارس استان قم اجرا می‌شود

آیین آغاز اجرای طرح «سلام بر کریمان» در مدارس قم صبح امروز در آستانه سالروز وفات کریمه اهل بیت(س) با حضور علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان و عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در دبستان حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام سید احمد مشرف معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در سخنانی با برشمردن فضایل و مناقب کریمه اهل بیت(ع)، دانش آموزان را به انس و ارتباط و الگوپذیری هر چه بیشتر از شخصیت این دختر نمونه جهان اسلام تشویق و ترغیب کرد.

مراسم فوق با توزیع هدایا و پرچم گردانی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و مرثیه سرایی و اجرای سرود و دکلمه توسط دانش آموزان همراه بود.

همچنین مسئولان حاضر و دانش آموزان و معلمان با سردادن شعارهای ضدصهیونیستی و آتش زدن پرچم رژیم غاصب کودک کش، انزجار خود را از جنایات ننگین این رژیم منحوس اعلام کردند.

طرح سلام بر کریمان، در مراسم آغازین چهارشنبه های هر هفته با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و اهداء سلام دسته جمعی به محضر حضرت فاطمه معصومه(س) در مدارس سرتاسر استان قم اجرا می شود.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار