کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد:

هدف اصلی تشکل‌های دانش‌آموزی رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان است

مشهد (پانا) - کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد بیان کرد هدف اصلی تشکل‌های دانش‌آموزی رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی در دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۱۶۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی تشکل‌های دانش‌آموزی رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان است

جواد ابراهیمی، کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در مراسم افتتاحیه طرح هسته های پیشران تربیتی و فرهنگی ناحیه ۶ عنوان کرد: انجام طرح پیشران تربیتی برای دانش آموزان فعال و موثر در مدرسه یعنی آگاهی و بی تفاوت نبودن نسبت به فضا و رویدادهایی که در مدرسه رخ می‌دهد.

وی افزود: در هر مدرسه قطعا دانش آموزانی وجود دارد که از فعالیت موثر باید برای بقیه دانش آموزان الگو شوند. این دانش آموزان باید هنر مطالبه‌گری را در خود پرورش دهند و در جهت رشد افراد تازه کار کوشا باشند. دانش آموزان موثر و موفق باید در تمامی زمینه ها استعداد و توانایی اولیه داشته باشند و در یکی از آن چند چند زمینه تخصص داشته و حرفه ای باشند.

کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد خاطرنشان کرد: هدف اصلی طرح پیشران تربیتی فراهم سازی جمع مفید دوستانه است. دانش آموزان سه هدف را در طی دوره به یاد داشته باشند، هدف اول، رشد و ارتقاء خود شخص، هدف دوم، ارتقاء دوستانی که با آنها در ارتباط هستید، و هدف سوم، کمک کردند به سایر بچه های کلاس و مدرسه.

ابراهیمی گفت: تمام رویدادهای متفاوتی که در مدارس رخ می‌دهد را دانش آموزان رقم می‌زنند و قطعاً پیشرفت هر مدرسه به همت و توانایی دانش آموزان فعال و کادر حمایتگر است.

کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در پایان توضیح داد: قطعاً دانش آموزان فعالی که تا پایان طرح همراهی کنند توسط آموزش و پرورش ناحیه ۶ مورد حمایت قرار گرفته و برای آنها اردویی خاص در نظر داریم.

دانش آموزان خبرنگار: مهدیه مهدی زاده، مبینا زمانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار