عضو شورای شهر اسلامشهرعنوان کرد:

ضرورت توجه به اجرای طر‌ح‌ حیاط پویا در واحدهای آموزشی اسلامشهر

اسلامشهر(پانا)- عضو شورای شهر اسلامشهر، توجه به اجرای طر‌ح‌های کلاس تربیت‌بدنی، حیاط پویا درمدارس و رشد جسمی دانش‌آموزان با استفاده از آموزش مربیان تربیت‌بدنی را یک نوع سرمایه‌گذاری برای آینده برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به اجرای طر‌ح‌ حیاط پویا در واحدهای آموزشی اسلامشهر

اکبر اسحقی، عضو شورای شهر اسلامشهر، در جریان برگزاری نشست هم‌اندیشی تربیت‌بدنی که در دبستان دخترانه رضوان آموزش و پرورش اسلامشهر،در راستای تحقق طرح‌های کلاس تربیت‌بدنی و حیاط پویا برگزارشد، در سخنانی اظهارکرد: توجه بیشتر به بحث حیاط پویا در دوره متوسطه و رشد جسمی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی مدارس آموزش و پرورش با استفاده از مربیان تربیت‌بدنی و بهره‌مندی از تولید محتوا یک نوع سرمایه‌گذاری برای آینده است .

وی در ادامه بیان کرد: در صحن شورای شهر مسائل مربوط به طرح‌های تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر مطرح شود و گفت، آموزش و پرورش نیز با هدف ارتقاء سطح آگاهی مربیان تربیت‌بدنی و نشاط دانش‌آموزان تلاش خود را انجام دهد و بدانیم که در شرایطی که امروز ما در کار رأس کارهای شهرستان قرار داریم می‌بایست به وظایف خود عمل کنیم تا پاسخگوی مطالبات مردمی و به ویژه دانش‌آموزان باشیم.

در بخش دیگری از این نشست، سید عباس موسوی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی تصریح کرد: فعالیت‌های مربوط به تربیت‌بدنی در واحدهای آموزشی می‌بایست با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان انجام شود تا در راستای ایجاد فضای شاد جهت باروری جسم و روح دانش‌آموزان تاثیر بسزایی داشته باشیم و توجه بهامر ورزش در آموزش و پرورش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جسم و روان دانش‌آموزان بسیار موثر است .

وی افزود: در تلاش هستیم در مدارس ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهرکه فضای کافی دارند کلاس‌های تربیت‌بدنی و حیاط پویا ایجاد کنیم و برای اجرای این طرح و تجهیز مدارس به کمک شورای شهر و شهرداری نیاز داریم.

گفتنی است، در این جلسه که معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، معاون آموزش ابتدایی،مسئول ارزیابی عملکرد و کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند،اعضاء حاضر از کلاس تربیت‌بدنی دبستان رضوان بازدید کردند.

خبرنگار : ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار