معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد:

ورزش همگانی و قهرمانی با حمایت خوب مربیان تربیت‌بدنی محقق خواهدشد

اسلامشهر(پانا)-معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، تحقق ورزش همگانی و قهرمانی را با حمایت خوب مربیان تربیت‌بدنی، یک ضرورت برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ورزش همگانی و قهرمانی با حمایت خوب مربیان تربیت‌بدنی محقق خواهدشد

رضا امیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم تقدیر از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی آموزش و پرورش اسلامشهر که در پردیس سینمایی فجر منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: سلامت میوه تربیت‌بدنی است و در آیات کتاب الهی قرآن‌کریم و تعالیم دینی، توجه به جسم و ورزش بسیار اهمیت دارد و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) هم بر سه مورد تهذیب،تحصیل و ورزش تأکید دارند.

وی در ادامه افزود: ورزش همگانی و قهرمانی با حمایت خوب مربیان تربیت‌بدنی محقق خواهدشد و ورزش در ارتقاء سطح سلامتی افراد تاثیر دارد و یک مربی ورزش با جذابیتی که رشته‌های ورزشی برای دانش‌آموزان دارد، می‌تواند در راستای توجه به موارد فرهنگی و پرورش جسم و روح دانش آموزان از نقش بسزایی برخوردار باشد و در کنار این موارد می‌بایست به مهارت‌آموزی هم توجه مضاعف شود.

امیدی تصریح کرد: در هر آموزش چند معیار سخت‌افزار، محتوا و نیروی‌انسانی بسیار موثر هستند و اگر نیروی‌انسانی توانمند داشته باشیم می‌توانیم اهداف ایده‌آل خود را محقق کنیم.

در ادامه این برنامه حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه شهرستان اسلامشهر، نیز در سخنانی با گرامی‌داشت هفته تربیت‌بدنی به مسئله روز و مظلومیت مردم غزه و جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت و ادامه داد: در آیات قرآن‌کریم داستان حضرت موسی(ع) و فرعون یادآور حرکات امروز رژیم اسرائیل است و در تمامی این موارد چه در زمان فرعون و در این دوران آه مظلومان، صهیونیست‌ها را نابود خواهد کرد.

سپس اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد:در آینده نزدیک، ۳۰۰ دانش‌آموز به مسابقات ورزشی اعزام خواهند شد و خواستار حمایت بیشتر ارگان‌هاو نهادهای شهرستان از این سرمایه‌های با استعداد کشور شد.

وی تأکید کرد: پنج دوره توانمندسازی برای مربیان تربیت‌بدنی برگزارکردیم و ۸۰۰ میلیون تجهیزات ورزشی را در قالب بسته‌های تربیت‌بدنی به مدارس کم برخوردار ارسال شد و در طول یک سال چهار زمین چمن مصنوعی به بهربرداری رسید و در آینده نزدیک دو زمین چمن مصنوعی دیگر هم آماده استفاده خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از بهسازی، زیباسازی و نوسازی اماکن و سالن‌های ورزشی با قدمت 30 سال خبر داد و خاطرنشان کرد:۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی و خیرین در این راستا هزینه شده است و نقطه عطف تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر را جذب مشارکت خیرین برشمرد.

قنبری از افتتاح هنرستان تربیت‌بدنی شبانه‌روزی امیرالمومنین(ع) آموزش و پرورش اسلامشهر در آینده نزدیک خبر دارد و ادامه داد: این مرکز یک کمپ و قطب ورزشی در کشور خواهد شدکه با همت خیرین ۱۲ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار