مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

سازمان دانش‌آموزی از سرمایه‌های بزرگ آموزش و پرورش است

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت سازمان دانش‌آموزی از سرمایه‌های بزرگ آموزش و پرورش است که در فرایند تعلیم و تربیت نقش‌آفرینی می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۱۶۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی از سرمایه‌های بزرگ آموزش و پرورش است

سید علیرضا موسوی نژاد، در گردهمایی مدیران سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان که با حضور معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی کشور در بیرجند برگزار شد، با اشاره به اعزام۶۰۰ دانش آموز زیارت اولی به مشهد مقدس تصریح کرد: فرصت سازی برای اجرای ایده های علمی، فرهنگی و ورزشی دانش آموزان از مسیر سازمان دانش آموزی محقق می شود و لازمه آن کادرسازی و تشکیلاتی کردن سازمان دانش آموزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تربیت اجتماعی دانش آموزان را مهمترین رسالت سازمان دانش آموزی استان دانست و با اشاره به روز مبارزه با استکبار جهانی و ۱۳ آبان، بر حضور پرشور دانش آموزان در آیین های این روز با توجه به حوادث منطقه و بیداری جهانی در مقابل صهیونیسم بین الملل تأکید کرد و افزود: دانش آموزان بهارستان علم و ادب از ظلم و دد منشی رژیم غاصب صهیونیستی بیزارند.

به گفته موسوی نژاد، برگزاری اردوها و دوره های آموزشی مختلف، مانور یاوران انقلاب و بسیاری دیگر از برنامه های فرهنگی، تربیتی، عقیدتی، ورزشی و آموزشی از جمله دیگر خدمات سازمان دانش آموزی استان به دانش آموزان عضو به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار