مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه:

امکانات لازم برای تولید محتوای مناسب در اختیار دانش‌آموزان فعال قرار می‌گیرد

ساوه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت قبل از اینکه دشمن دروغ‌پراکنی و شبهه‌افکنی کند برای مقابله با این شبهات، باید محتوای مناسب تولید کرد و امکانات لازم برای تولید محتوای مناسب در اختیار دانش‌آموزان فعال قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۴۱۵۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
امکانات لازم برای تولید محتوای مناسب در اختیار دانش‌آموزان فعال قرار می‌گیرد

اصغر قراخانلو در مراسم تجلیل از فعالان حوزه رسانه دارالقرآن مشکات ساوه اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر این مسئله تاکید دارند که ما باید دستگاه تولید محتوا را قوی کنیم زیرا ضروری است تا قبل از اینکه دشمن بخواهد محتوای دروغ تولید کند، ما واقعیت‌ها را در فضای مجازی به اطلاع عموم برسانیم.

وی افزود: متاسفانه دشمن با تولید محتواهای دروغین و ایجاد شبهه در جامعه باعث تشویش ذهن جوانان می‌شود و دانش‌آموزان را با سوال روبه رو می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش ساوه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان هر قدر که بتوانند در این حوزه فعال باشند و اطلاع‌رسانی کنند و جذب نیرو داشته باشند، ما امکانات تولید محتوا را در اختیار آنان قرار داده و آموزش‌هایی را در این خصوص برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم ذره‌ای در این جامعه تاثیرگذار باشیم.

قراخانلو عنوان کرد: دشمن، در سال قبل نقاط قوت ما مسلمانان را که بانوان و مادران هستند شناسایی کرد و حجاب دختران ما را هدف قرار داد زیرا می دانست سیاهی این چادر، پرچم حضرت زهرا (س) است و همان چادر بانوان نشان می‌دهد که او مسلمان است و از حضرت زهرا (س) الگوبرداری می‌کند.

وی تصریح کرد: ما باید در حوزه رسانه ورود پیدا کنیم و محتواهای خوبی تولید کنیم و در نرم افزار‌های خارجی و داخلی نشر دهیم و با محتوای نامناسب دشمن مقابله کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ساوه با اشاره به سخنی دیگر از رهبر معظم انقلاب گفت: قبل از اینکه دشمن دروغ پراکنی و شبهه افکنی کند برای مقابله با این شبهات، باید محتوای مناسب تولید کنیم.

قراخانلو تصریح کرد: کار شما ارزشمند است، زیرا شما افسران جنگ نرم هستید؛ قدر جایگاه خود را بدانید زیرا حضور شما در فضای مجازی مهم است، پس بهتر است از نظر اعتقادی و اجتماعی خود را قوی کنید.

دانش‌آموزان خبرنگار: تینا بابایی و ستایش حاج امینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار