مراسم هفته پیوند اولیا و مربیان در مدارس نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا) - مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در مدارس نیشابور و به‌صورت نمادین در دبستان دکتر بقراط برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم هفته پیوند اولیا و مربیان در مدارس نیشابور برگزار شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان، نقش اولیای مدارس در رسیدن به اهداف مهم تعلیم و تربیت را بی بدیل و مهم دانست و گفت: در هر شرایطی اگر مدرسه ای به توفیقات لازم در ساحت های مختلف دست پیدا کرد، یقینا اولیای آن آموزشگاه یار و یاور مدیر و مربیان آن مجموعه بوده اند.

سید مهدی قاضی افزود: مشارکت یکی از اهداف تبیین شده در سند تحول بنیادین است ولی صرفا نباید، مشارکت مالی باشد، بلکه مشارکت اولیاء در حوزه ها و تخصص های مختلف می تواند به آموزشگاه کمک کند.

وی ادامه داد: پیوند اولیا در کنار مربیان و دانش آموزان به عنوان اضلاع اصلی تعلیم و تربیت همواره مورد توجه ما در مدارس نیشابور بوده و خواهد بود و کارشناسی انجمن اولیا و مربیان نیشابور با برگزاری جلسات تخصصی بین روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس با شورای معاونین، توانسته است این رابطه را مستحکم تر کند که قابل ستایش است.

قرائت دکلمه توسط دانش آموز آموزشگاه، نواخته شدن زنگ پیوند اولیاء و مربیان، افتتاح اتاق گفتگوی اولیاء، برپایی جشنواره غذا پدران و دختران و برپایی نمایشگاه کتاب ویژه والدین از برنامه های مختلف اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار