افتتاح زمین چمن مصنوعی هنرستان سهند نیشابور

نیشابور (پانا) - زمین چمن مصنوعی هنرستان فنی سهند با صرف اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در محوطه این هنرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح زمین چمن مصنوعی هنرستان سهند نیشابور

سید مهدی قاضی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از تلاش های انجام شده و مشارکت اولیا دانش آموزان و اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در ساخت این زمین ورزشی، تقدیر کرد و گفت: در این مجموعه جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی و مسئولین شهرستان حضور دارند که در حفظ جایگاه مهم و بی بدیل ورزش نیشابور نقش به سزایی داشته و خواهند داشت.

سید مهدی قاضی افزود: قهرمان واقعی کسی است که علاوه بر تلاش در میادین مختلف ورزشی، نسبت به شهر، کشور، دین، پرچم و خانواده خود متعصب باشد، در واقع قهرمانی و پهلوانی در عملکرد ما گنجانده شده و تلاش برای حفظ جایگاه نظام، مملکت و غیرت ایرانی اسلامی باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی با تجلیل از خیرین و اولیای دانش آموزان به جهت مشارکت در ساخت این مجموعه اضافه کرد: تا مهرماه سال ۱۴۰۱ در شهرستان نیشابور فقط یک چمن مصنوعی احداث شده بود و پس از آن در کمتر از یک سال خوشبختانه چهار زمین چمن مصنوعی جدید افتتاح شده است، ولی با نظر به افزایش جمعیت دانش آموزی، هنوز سرانه فضای ورزشی نیشابور پایین تر از میانگین استانی است.

در این مراسم حسن متقی نیز ایراد سخن کرد و شهرستان نیشابور را یکی از شهرستان های سرآمد استان و کشور در رشته های مختلف ورزشی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار