‌همایش ملی «آموزش‌و‌پرورش ارزش‌ها در دوره دبستان» برگزار می‌شود

تهران (پانا) - همایش ملی آموزش و پرورش ارزش‌ها در دوره دبستان و پیش دبستانی (رویکرد ایرانی-اسلامی) برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۵۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
‌همایش ملی «آموزش‌و‌پرورش ارزش‌ها در دوره دبستان» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشکده رفاه، دانشکده رفاه با همکاری دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، دانشگاه شهید مطهری (ره) و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) همایش ملی آموزش و پرورش ارزش‌ها در دوره دبستان و پیش دبستانی (رویکرد ایرانی-اسلامی) را برگزار می‌کند.

سارا حنیفه‌زاده، دبیر اجرایی همایش با بیان اینکه بحث ارزش‌ها در جامعه کنونی ایران اهمیت بالایی دارد گفت: این همایش برای اولین بار در ایران به منظور ایجاد حساسیت نخبگانی نسبت به این امر مهم برگزار می‌شود.

تبیین جایگاه آموزش و پرورش ارزش‌ها در عصر حاضر، مفهوم‌شناسی آموزش ارزش‌های دینی- اخلاقی، ملی و انسانی در دوره دبستان و پیش دبستان با رویکرد ایرانی- اسلامی، تبیین اصول و مبانی دینی، تاریخی، فلسفی، جامعه‌شناختی، روان‌شناختی در آموزش ارزش‌ها در دوره دبستان و پیش دبستان با رویکرد ایرانی- سلامی، تبیین جایگاه اهداف، محتوا، روش‌ها و شیوه‌های ارزشیابی در آموزش ارزش‌ها در دوره دبستان و پیش دبستان با رویکرد ایرانی- اسلامی، جایگاه برنامه‌های تربیت مربی و معلم دوره دبستان و پیش دبستان در آموزش ارزش‌ها، نقش فعالیت‌های پرورشی و فوق برنامه‌های مدارس در آموزش ارزش‌های دوره دبستان و پیش دبستان، جایگاه تفکر در آموزش و پرورش ارزش‌های دوره دبستان و پیش دبستان، فضای مجازی و آموزش ارزش‌ها در دوره دبستان و پیش دبستان و آسیب‌شناسی آموزش و پرورش ارزش‌ها در دوره دبستان و پیش دبستان، از جمله محورهای این همایش است.

علاقه‌مندان به شرکت در همایش می‌توانند مقالات خود را تا ۵ آبان به دبیرخانه همایش ارسال کنند. همچنین افراد علاقه‌مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://veesp.refah.ac.ir/ مراجعه یا با شماره 02135074230 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار