برگزاری جشن استانی پیونداولیا و مربیان در هفته پیوند اولیا و مربیان در استان اصفهان

اصفهان (پانا) - جشن استانی پیونداولیا و مربیان در هفته پیوند اولیا و مربیان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و مسئولین ناحیه ۵ و نواحی ششگانه در دبستان قرآنی ناحیه ۵ اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  جشن استانی پیونداولیا و مربیان در هفته پیوند اولیا و مربیان در استان اصفهان

محمد رضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو در پانا گفت:امروز در خدمت اولیا و مربیان بودیم و جشن پیوند اولیا و مربیان در هفته ی پیوند بین اولیا و مربیان و یکی از مهم ترین نقش ها و مهم ترین پایگاه تربیتی خانواده است و نهاد دیگری بنام مدرسه این رسالت اصلی را بدوش می کشد، هر موقع این دو نهاد مقدس باهم پیوند داشته باشند خروجی بسیار خوبی داریم ودر مدارس اصفهان حدود ۵۷۰۰ مدرسه داریم.


وی اذعان کرد:یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ،مردمی سازی است و پایه و اساس نظام اسلامی جمهوریت و مردمی است و مردمی بودن در مدرسه مصداقش انجمن اولیا و مربیان است و با مشارکتی که با همدیگر دارند در فرآیندتر بیتی و آموزشی مدرسه نقش آفرین باشند و خروجی خیلی خوبی داشته باشند.
محمد رضا ابراهیمی ادامه داد:بحول و قوه ی الهی در استان اصفهان انجمنها، پیشنهادهای خوب ، ایده های خوب و تصمیمات خیلی خوبی را برای ایده بخشی و کیفیت بخشی بحث آموزش و تربیت گرفته اندو از بین انجمن اولیا هر ناحیه شورایی تشکیل می شودو از بین شورا ، شورای نواحی و مناطق و باز هم شورای استانی تشکیل می شود که بصورت شبکه ای در تصمیمات استانی ، شهرستانی و مدرسه ای مشارکت می کنند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد:امسال در هفته ی گذشته با اتفاقی ناگواری در فلسطین اشغالی مواجه شدیم که کودکان و نونهالان و دانش آموزان عزیزی مورد ددمنشانه و هجوم اسرائیل غاصب قرار گرفتند و تعدادی از آنها مورد شهادت قرار گرفتند و ناامنی ایجاد شد که آنها نتوانند به درسهایشان برسند و متاسفانه مدارس و بیمارستان بمباران شدو ما از همین جا این عمل حیوانی را محکوم می کنیم و از خدای متعال مسئلت داریم که دشمن بشریت ، اسرائیل غاصب را نابود بفرماید.

ناصر نقائی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ در گفتگو با پانا گفت :ما امروز در مدرسه ی قرآنی حق پناه ناحیه ۵ با موضوع پیوند بین اولیا و مربیان هستیم،ما از اولیای محترم در خواست داریم که در تصمیم گیری و تصمیم سازی مدارس مشارکت فعال داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ خاطر نشان کرد: با هم فکری و هم یاری اولیا در کنار مسئولین مدرسه ، قطعا می توانیم خدمات خوبی به دانش آموزان ارائه دهیم.

ناهید فرقانی مدیر دبستان قرآنی و مدرس آموزش خانواده در گفتگو با پانا گفت: استحکام پیوند بین اولیا و مربیان در صورتی اتفاق می افتد که ارتباط سازنده بین خانه و مدرسه بیفتد و اهداف آموزش و پرورش برای خانواده ها روشن شودو آنها در چه زمینه هایی می توانند بازوی توانمندی برای مدیر مدرسه شوند .

مدرس آموزش خانواده و مدیر دبستان قرآنی حق پناه ناحیه ۵ اصفهان تاکید کرد: از افراد صاحب حرفه و متخصصین استفاده نماییم و این مشارکت فکری و عاطفی را روز بروز قوی نماییم .
دانش آموز خبر نگار: ستایش و ستاره کیقبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار