معاون وزیر آموزش و پرورش:

بصیرت و جهاد تبیین به عنوان دو بال شناخت و روشنگری است

اردبیل (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت بصیرت و جهاد تبیین دو بال شناخت و روشنگری هستند که این دو بال، بایستی در مدارس محقق شوند.

کد مطلب: ۱۴۱۴۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بصیرت و جهاد تبیین به عنوان دو بال شناخت و روشنگری است

احمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر به اردبیل، با حضور در مراسم آغازین دبیرستان غیردولتی سما ناحیه یک اردبیل، در سخنانی اظهار کرد: بحث شناخت دشمن در روزگار ما بسیار ضروری است و این شناخت نیازمند بصیرت و جهاد تبیین است که بایستی در تمامی مدارس شکل بگیرد.

وی با محکوم کردن جنایات صهیونیست ها گفت: امروز جامعه جهانی وظیفه خطیری بر گردن دارد و بایستی همه ملت ها با هوشیاری تمام نسبت به جنایات این رژیم کودک کش واکنش نشان دهند.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: از جمله نقشه های دشمن برای دانش آموزان، شبهه افکنی و هویت زدایی است که این موضوع باید توسط معلمان و دانش آموزان تبیین شده و با هوشیاری کامل با آن برخورد شود.

محمودزاده با اشاره به نقش آفرینی دانش آموزان برای پیشبرد اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی، افزود: شکل دهی و جریان سازی فرهنگی و تربیتی در کلیه مدارس بویژه مدارس غیردولتی مورد انتظار و تاکید جدی است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: از دیدگاه آموزش و پرورش، کلاس‌های درس صرفا برای آموزش متون درسی نبوده، بلکه با نگاه تمام ساحتی به دنبال تربیت نسلی انقلابی و مؤمن و متعهد است.

محمودزاده پس از شرکت در مراسم آغازین ضمن افتتاح مجموعه ورزشی این آموزشگاه، از امکانات این مجموعه شامل سالن تیراندازی با کمان، شطرنج و تنیس روی میز بازدید بعمل آورد.

وی سپس با هدف ترویج ورزش های سنتی در برنامه ورزش زورخانه ای این آموزشگاه که با حضور نوجوانان ورزشکار در سالن اجتماعات اجرا می شد، حضور یافت.

گفتنی است در این مراسم فرهنگی و ورزشی، همه حضار با سر دادن شعارهایی ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، بویژه بمباران بیمارستان غزه را محکوم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار