با حضور رئیس‌ سازمان نوسازی مدارس ‌و معاون ‌سازمان انرژی اتمی انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه ساخت یک مجتمع آموزشی به نام شهید هسته‌ای «داریوش رضایی‌نژاد»

‌سازمان انرژی اتمی برای هر‌گونه همکاری و کمک در ارتقای نهضت‌ مدرسه‌سازی اعلام آمادگی کرد

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه شهید‌هسته‌ای داریوش رضایی‌نژاد با سازمان انرژی اتمی امضا‌ شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه ساخت یک مجتمع آموزشی به نام شهید هسته‌ای «داریوش رضایی‌نژاد»

‌به گزارش ‌روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ تفاهم‌نامه مشارکت در ساخت اولین مجتمع آموزشی به نام شهید هسته‌ای به امضای حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و جلال بهرامی معاون سازمان انرژی اتمی رسید.

خان‌محمدی در این نشست اظهار داشت: رویکرد مهارت‌محوری و تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص در زمینه علوم پایه و مطابق با نیازسنجی روز در کشور باید به‌صورت جدی و مبنایی پیگیری و به مرحله عملیاتی برسد.‌

این مقام مسئول تصریح کرد: این‌گونه فضاهای آموزشی و تربیتی باید با ایفای نقش تسهیل‌گری، زمینه پرورش دانش‌آموزان و‌ خودشکوفایی استعدادها را در ابعاد مختلف فراهم کنند؛ این مدرسه نیز باید فارغ‌التحصیلانی نظیر شهدای هسته‌ای (شهریاری، علی محمدی و رضائی‌نژاد) که افتخار مملکت بودند را به جامعه تحویل داده و همچون آن عزیزان مایه فخر و عزت کشور باشند.

خان‌محمدی در پایان ضمن تشکر از همه تلاشگران عرصه جهاد مدرسه‌سازی، امضای تفاهم‌نامه ساخت مجتمع آموزشی با مشارکت سازمان انرژی اتمی را افق روشن و امیدآفرینی در عرصه‌های نوپدید قلمداد و خاطرنشان کرد: باید همت مهندسان و دست‌اندکاران ساخت و نوسازی فضاها‌ی آموزشی و تربیتی بر استفاده از معماری ایرانی اسلامی و مدرسه‌ای ماندگار و مقاوم باشد.

بهرامی معاون مهندسی سازمان انرژی اتمی نیز ضمن قدردانی از ابتکار سازمان نوسازی مدارس کشور در ساخت مدارس به نام شهدای هسته‌ای، از آمادگی سازمان انرژی اتمی برای هر گونه همکاری و کمک در ارتقای نهضت‌ مدرسه‌سازی تاکید کرد.

‌این تفاهم‌نامه با موضوع مشارکت سازمان نوسازی و سازمان انرژی اتمی در احداث یک باب مجتمع آموزشی۱۲ کلاسه در شهرستان آبدانان از توابع استان ایلام به نام شهید هسته‌ای داریوش رضائی‌نژاد ‌امضا شد.

براساس این تفاهم‌نامه‌‌ مجتمع 12 کلاسه آموزشی‌ با مشارکت 50 درصدی سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین مجتمع آموزشی با مشارکت دو دستگاه به نام شهید هسته‌ای "‌داریوش رضایی‌نژاد" نا‌م‌گذاری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار