فراخوان مشارکت در طراحی و ساخت استنت‌های قلب با حمایت صندوق نوآوری

تهران (پانا) - یکصد و شصت و نهمین فراخوان پژوهشی با عنوان «طراحی و ساخت استنت‌های آگزتیکی با قابلیت انبساط شعاعی و طولی بالا» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت‌ دانش‌بنیان منتشر شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان مشارکت در طراحی و ساخت استنت‌های قلب با حمایت صندوق نوآوری

به گزارش ایسنا؛ یکی از عوارض مهم سیستم قلب و عروق، انسداد شریان‌های خون‌رسانی به قلب است. در این بیماری به دلیل تشکیل پلاک، شریان‌های خون‌رساننده به ماهیچه قلبی، باریک یا مسدود می‌شوند. به منظور باز شدن رگ و به دلیل حساسیت آن، استفاده از روشی که به رگ آسیب نرساند، اهمیت دارد.

هدف از این طرح پژوهشی، طراحی و ساخت استنت‌ آگزتیکی است؛ بنابراین مجری طرح باید استنتی با نسبت پواسون صفر یا منفی بسازد که حداکثر میزان انبساط شعاعی و طولی را بدون آسیب به رگ داشته باشد.

شرکت در این فراخوان پژوهشی و ارائه پروپوزال در قالب انفرادی، گروهی، شرکتی و سازمانی مجاز است. پروپوزالی که بیشترین تناسب را با الزامات این نیاز پژوهشی داشته باشد، انتخاب و به عنوان مجری به شتاب‌دهنده دانش‌بنیان معرفی خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، گروه‌های پژوهشی برای ارائه راه‌حل در این حوزه باید تا روز شنبه، ۶ آبان ماه ۱۴۰۲ پروپوزال و پیشنهادهای خود را در قالب Word از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار