امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

کسانی‌که در برابر جنایات سکوت می‌کنند در خون کودکان مظلوم فلسطینی شریک هستند

فیروزکوه ( پانا)_ امام‌جمعه شهرستان فیروزکوه، آنان که در برابر جنایات هولناک اتفاق افتاده در فلسطین سکوت کرده‌اند را در ریخته‌شدن خون کودکان مظلوم فلسطینی شریک دانست و تاکید کرد که سکوت دیگر معنایی ندارد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کسانی‌که در برابر جنایات سکوت می‌کنند در خون کودکان مظلوم فلسطینی شریک هستند

حسن‌حیدری، امام‌جمعه شهرستان‌فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه گفت: یکی از عوامل تحکیم بنیان خانواده، توجه به سنّت‌های الهی است؛ سنّت‌های الهی همان قواعد حتمی و ضروری در زندگی انسان است که شناخت آنها موجب زندگی بهتر و لذت بخش‌تر است.

وی اذعان کرد: یکی از قواعد و سنّت‌های الهی، همراهی بلا و نعمت است؛ به فرمایش قرآن کریم، همیشه همراه سختی، گشایش و آسانی است (انّ مع العُسر یُسراً)؛ این نکته کلید گنجینه‌ای مهم از حقایق عالم است، خدا گر ز حکمت ببندد دری، ز رحمت گشاید در دیگری؛ همان وقتی که احساس سختی و مشکلات داری، همان وقت یک نعمتی از سوی خدا، تو را در آغوش گرفته است.

حیدری در ادامه بیان کرد: رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان‌المعمدانی، روی داعشی‌ها و همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرد و دیگر با هیچ چیزی نمی‌توان چهره زشت و سیاه اسرائیل را پاک کرد. امروز دنیا، اسرائیل را به عنوان جنایتکار جنگی می‌شناسد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه عنوان کرد: رژیم صهیونیستی، بعد از فشار افکار عمومی تلاش کرد، با فریب افکار عمومی این جنایت را به گردن حماس بیاندازد، ولی در این اقدام ناکام ماند؛ جکسون هینکل فعال رسانه ای آمریکایی در صفحه شخصی خود افشا کرد که فیلم منتشره توسط صهیونیست‌ها،‌ جعلی و مربوط به سال ۲۰۲۲ است.

حیدری افزود: همچنین خبرنگار بی‌بی‌سی اعتراف کرد که این جنایت کار خود اسرائیل است چون راکت‌های حماس،‌ قدرت چنین انفجاری ندارد؛ صفحه رسمی اسرائیل در فیس‌بوک اعتراف کرد؛ به دلیل کمبود تجهیزات پزشکی، بیمارستان را زدیم و مرگ آسان را به آنها هدیه دادیم، خداوند دشمنان اسلام را لعنت و نابود کند.

وی خاطر نشان کرد: کسانی‌که این همه جنایات را می‌بینند و سکوت می‌کنند در ریخته‌شدن خون کودکان مظلوم فلسطینی شریک هستند؛ امروز سکوت دیگر معنایی ندارد، قضیه فلسطین اشغالی، مسئله امروز نیست بلکه اقدام طوفانی حماس، عکس العمل و واکنش یک ملّت مظلوم و داغدیده بعد از ۷۵ سال اشغالگری صهیونیست است و کاملاً حق دارند که سرزمین خودشان را پس بگیرند و آزادی قدس، آرزوی همه مردم فلسطین، کودک و بزرگ، پیر و جوان است؛ امروز همه آزادی خواهان دنیا، حتی یهودیان آزادی‌خواه، از مردم مظلوم فلسطین حمایت میکنند. چرا که قضیه فلسطین، یک مسئله انسانی است.

امام‌جمعه فیروزکوه بیان کرد: اسرائیل بداند با ادامه جنایات خویش، گروه‌های دیگر مقاومت وارد عمل خواهندشد و این یعنی تسریع در نابودی و حذف کامل رژیم خبیث صهیونیستی، مردم مظلوم فلسطین نیاز به حمایت مادی و معنوی ما دارند؛ کمیته امداد و هلال احمر، آماده دریافت کمک های مردمی هستند تا به نیابت از شهدا، در این نبرد حق با باطل سهیم باشیم.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه در پایان، ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی به رئیس اداره ورزش و جوانان و دانش‌آموزان و ورزشکاران، عنوان کرد: توصیه می‌شود ورزش همگانی را ترویج دهیم، چرا که همه ما به ورزش نیاز داریم و ترویج ورزش، ترویج معروف است و ورزش برای همگان یک ضرورت است؛ همچنین در زمینه ورزش قهرمانی، باید با ورود به مدارس،‌ استعدادهای ورزشی را کشف کرده و از آنها حمایت کنیم تا در آینده ورزشکاران خوبی تحویل جامعه بدهیم.

دانش‌‌آموز خبرنگار: فاطیما ایلکا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار