همزمان با هفته تربیت بدنی برگزار شد؛

غبارروبی گلزار شهدای شهرکرد توسط دانش آموزان مدارس شاهد

شهرکرد (پانا) - دانش‌آموزان مدارس شاهد شهرکرد، گلزار شهدای این شهر را غبارروبی کرده و با آرمان‌های شهدا مخصوصا شهدای تربیت بدنی و ورزشکار تجدید بیعت کردند.

کد مطلب: ۱۴۱۴۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
غبارروبی گلزار شهدای شهرکرد توسط دانش آموزان مدارس شاهد

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای سند تحول بنیادین در راستای عدالت آموزشی و تربیتی، مشارکت، شایستگی و تخصص محوری شفافیت و پاسخگویی و نظارت، قانونمداری برنامه محوری، رعایت کرامت انسانی و آزادی و ارتقا بهداشت و ایمنی و شادابی از جمله مهم ترین اهداف مدارس شاهد است.

وی توجه به برنامه‌های ارزشی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از تاکیدات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه های ما جهت دستیابی به اهداف والای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اهداف مورد تاکید مدارس شاهد، جلب توجه دانش آموزان به ورزش و آمادگی جسمانی است که این اصل از جمله اصول مورد تاکید دین مبین اسلام و از جمله ویژگی های بسیاری از شهدا است و پیوند ورزش و فرهنگ ایثار و شهادت می تواند باعث ایجاد شادابی و نشاط در میان دانش آموزان شود.

داود قلعه ای ادامه داد: این برنامه نیز در هفته تربیت بدنی با هدف جلب توجه دانش آموزان به ویژگی آمادگی جسمانی و ورزش و شادابی اجرا شد.

شایان ذکر است، در استان چهارمحال و بختیاری بیش از 140 شهید فرهنگی داریم که در این بین شهیدان خداکرم رجب پور، فریبرز ترابی، عنایت الله رئیسی و فرود نصیری دبیر تربیت بدنی بوده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار