امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

امروز وقت محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی با بیانیه و مذاکره نیست

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه شهرستان‌ اسلامشهر با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم غزه، زمان محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی با بیانیه و مذاکره را غیرقابل قبول برشمرد و چاره کار را درمبارزه دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۴۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
امروز وقت محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی با بیانیه و مذاکره نیست

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرستان‌اسلامشهر در جریان برگزاری اجتماع باشکوه مردمی که جهت حمایت از مردم مظلوم غزه در شهرستان‌اسلامشهر برگزار شد، در رابطه با جنایات سال‌های متمادی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: ٧۵ سال ظلم، قتل، غارت و جنایت رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین استمرار دارد و هر روز شاهد چشم‌های وحشت‌زده کودکان فلسطینی و شهادت مردم فلسطین در راه خدا هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: بیش از ۴ هزار تن مواد منفجره، موشک و بمب‌های فسفری بر سر مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه ریخته شد و همچنان این جنایات ادامه دارد و می‌بایست این روزها به لطف خدا روزهای پایانی ظلم و ستم‌ها علیه مردم غزه باشد.

امام‌جمعه شهرستان‌ اسلامشهر افزود: چه زمانی مجامع بین‌المللی بیدار خواهند شد و این غده سرطانی که سرزمین فلسطین را اشغال کرده و نهایت ظلم و آزار را به مردم اعمال می‌کنند، محکوم خواهند کرد. مسلمانان جهان باید از گذشته بیدارتر و آزادی‌خواهان حقیقی عالم می‌بایست از این جنایات گسترده اعلام انزجار کنند.

حجت‌الاسلام برقراری تصریح کرد: با وجود اینکه رژیم صهیونیستی و صلیب سرخ‌ جهانی، بیمارستان را جایی امن برای مردم غزه اعلام کرد و در هیچ جنگی حق حمله به بیمارستان وجود ندارد، اما حتی بیمارستان‌های پر از کودکان بی‌گناه غزه از موشک‌های آمریکایی و رژیم صهیونیستی در امان نماند و ما شاهد به خاک و خون کشیده‌شدن مردم بی‌پناه غزه هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: جنایات این روزها در غزه نشان‌دهنده چهره اصلی دشمنان اسلام است. اما خدای متعال وعده داده که سرنوشت این جنایتکاران چیزی به جز عذابی شدید نیست.ما از همین جا به مجامع‌بین‌المللی اعلام می‌کنیم که وقت محکوم کردن جنایات با بیانیه گدشته و امروز روز مذاکره نیست، بلکه روز مبارزه است.

برقراری، امام‌جمعه اسلامشهر خاطرنشان کرد: امروز ما حمایت همه جانبه خود را ازمردم بی‌پناه فلسطین و غزه اعلام کرده و قطعا روزی همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان انتقام این همه ظلم را خواهند گرفت و شاهد پیروزی جبهه حق خواهیم بود.

خبرنگار دانش‌آموز: حدیثه بهزادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار