از ۲۶ مهر تا ۲ آبان؛

پویش اهدای خون ورزشکاران کشور برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون اجتماعی سازمان انتقال خون از برگزاری پویش اهدای خون ورزشکاران در سراسر کشور همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پویش اهدای خون ورزشکاران کشور برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان انتقال خون، فردین بلوچی؛ معاون اجتماعی سازمان انتقال خون با اشاره به روحیه تعهد و مسئولیت پذیری جامعه ورزش، خاطرنشان کرد: ورزشکاران به دلیل انتخاب سبک زندگی حرفه ای سالم و توأم با خود مراقبتی ، یکی از گروههای هدف جامعه هستند که در امر اهدای خون می توانند به یاری و کمک بیماران عزیز بیایند.

وی افزود: یکی از پویش های اهدای خون در طول سال که از اهمیت زیادی برخوردار است، پویش اهدای خون ورزشکاران در بازه زمانی ۲۶ مهر تا ۲ آبان است و امیدواریم ورزشکاران، مربیان، قهرمانان و پهلوانان در این ایام همچون همیشه حمایت خود را از نیازمندان به خون نشان داده برای پیوستن به پویش به مراکز اهدای خون در سراسر کشور مراجعه کنند.

بلوچی با دعوت از فدراسیون ها، انجمن ها، باشگاهها و گروههای ورزشی برای پیوستن به جمع اهداکنندگان خون، گفت: نیاز بیماران به خون و فرآورده های خونی، یک نیاز روزانه و همیشگی است و امیدواریم این پویش بهانه ای شود تا ورزشکاران عزیز به صورت مستمر و منظم در طول سال به این کار انسان دوستانه و نجات بخش اقدام کنند. وی تاکید کرد: آقایان سالی ۴ بار و خانم ها، سالی ۳ بار می توانند خون خود را برای نجات جان بیماران اهدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار