مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

شهدا قدرت نرم‌ جمهوری اسلامی و الگوی نوجوانان و جوانان هستند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت اگر جنگ به دو صورت سخت و نرم تقسیم‌ می‌شود، قدرت دفاعی نیز به همان صورت به دو بخش تقسیم‌ می‌شود که تجهیزات و تسلیحات نظامی به عنوان قدرت سخت و آرمان‌ها، باورها و شهدا قدرت نرم‌ جمهوری اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۴۱۲۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شهدا قدرت نرم‌ جمهوری اسلامی و الگوی نوجوانان و جوانان هستند

‌علیرضا کریمیان در آیین افتتاحیه اردوهای دانش‌آموزی راهیان بهشت اظهار کرد: سرمایه‌های واقعی نظام نسل نوجوان و جوان است که آینده کشور را خواهد ساخت.

وی با بیان اینکه امروز در منطقه شاهد اتفاقات بی‌بدیل و بی‌نظیری هستیم که جهان تا امروز این اتفاقات را تجربه نکرده است، خاطرنشان کرد: امروز اگر رژیم کودک‌کش اسرائیل در موضع انفعال و جایگاه شکست قرار گرفته و تودهنی محکمی از محور مقاومت خورده به این خاطر است که مردم فلسطین از انقلاب اسلامی ما الگو گرفته و پیروی کردند و همین مسیر را در حال طی کردن هستند.

کریمیان افزود: انقلاب اسلامی ایران با فداکاری نوجوانان و جوانان به پیروزی رسید و امروز به عنوان الگو برای محور مقاومت و فلسطین مطرح است.

وی ادامه داد: امروز اگر جوانان فلسطینی و حماس در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی ایستاده به این دلیل است که از امام خمینی(ره) الگو گرفته و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال حرکت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: همانطور که جنگ به دو صورت سخت و نرم تقسیم می‌شود در عرصه قدرت هم قدرت سخت و نرم داریم. اگر تجهیزات و زیرساخت‌های نظامی را به عنوان قدرت سخت در نظر بگیریم، باورها و آرمان‌ها و شهدا را در قسمت نرم قرار می‌دهیم.

وی افزود: شهدا قدرت نرم جمهوری اسلامی هستند که هر کدام به عنوان یک الگو پیش‌روی نوجوان و جوانان ما قرار گرفته‌اند و مسیر ما را هم مشخص کرده‌اند. همچنین شهدا علاوه بر ما برای محور مقاومت نیز الگو هستند.

کریمیان اظهار کرد: روزی که در دوران دفاع مقدس خیلی آمادگی تسلیحاتی و تجهیزاتی برای دفاع از مرزها نداشتیم، جوانانی بودند که از محلات و مساجد و مدرسه‌ها برخاسته و جان خود را برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی در دست گرفته و با فدای جان آن‌ها امروز شاهد تنومند‌شدن نهال تازه‌کاشته شده سال ۱۳۵۷ هستیم و امروز سایه شهدا روی سر جوانان فلسطینی و کشورهای مقاومت است.

کریمیان خاطرنشان کرد: با الگوگیری از همین شهدا به‌زودی اسرائیل را شکست داده و از سرزمین‌های اشغالی فلسطین خارج خواهیم کرد و پرچم اسلام ناب محمدی نه تنها در منطقه و آسیا بلکه در سراسر جهان به اهتزاز در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: تنها راه رسیدن به این امر، پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و شهدا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار