رییس کل دادگستری خراسان شمالی:

هر مسلمانی مکلف است از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند

بجنورد(پانا) - رئیس کل دادگستری استان در گردهمایی طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای(حفظه الله) بجنورد در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، این رژیم غاصب و سفاک را فرزند شوم و نامشروع و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره)غده سرطانی در دل سرزمین‌های اشغالی توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
هر مسلمانی مکلف است از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند

حجت الاسلام و المسلمین براتی زاده اظهار کرد: در قضیه فلسطین سه جریان استکباری و استعماری،خیانت و سازش و انتفاضه و مقاومت و ایستادگی در قضیه فلسطین وجود دارد که هر یک به فراخور ماهیت خود و به مقتضای شرایط در این خصوص موضع گیری می کنند.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در خصوص نقش جریانات یاد شده در شکل گیری حوادث و رویدادهای مرتبط با فلسطین تصریح کرد: استکبار جهانی این فرزند نامشروع را در دل سرزمین های اسلمی به دنیا آورد و تا به امروز نیز از او حمایت می کنند که در رأس این جریان آمریکا و اسرائیل قرار دارد.
وی با اشاره به نقش جریان خیانت و سازش در موضوع فلسطین خاطر نشان کرد: این جریان مانند خنجری از پشت به ملت فلسطین ضربات سهمگینی وارد ساخت و و در رأس آن کشورهای اسلامی مانند عربستان و... قرار دارند که موجودیت خود را به همین جنگ ها و ظلم ها وابسته می دانند.
براتی زاده جریان مقاومت و انتفاضه را راه حل واقعی موضوع فلسطین تا زمان پیروزی نهایی معرفی و اظهار کرد: زمانی که ملت مظلوم فلسطین از صلح ناامید شدند تصمیم گرفتند روی پای خودشان بایستند که تا به امروز گروه هایی از جمله حماس میدان دار این عرصه هستند و کشورهای اسلامی باید مانند ایران بیش از پیش از این جریان حمایت کنند تا پیروزی نهایی هر چه سریعتر رقم بخورد.
مقام عالی قضایی استان گفت: ما در قضیه فلسطین با سه اسلام 1. لیبرالی و امریکایی 2. ارتجاعی و وهابی 3. محمدی و انقلابی مواجه هستیم که مورد سوم به عقلانیت، عدالت و معنویت توجه ویژه ای دارد و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را تکلیف خود می داند.
حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بعنوان محور اصلی مقاومت همواره از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت میکند و تلاش های آمریکا و اسرائیل که برای نیل به مقاصد شوم خود تلاش می کنند فرهنگ و هویت و اتحاد کشورهای اسلامی را از بین ببرند؛ نقش بر آب خواهد کرد.
وی گفت: این غده سرطانی باید از بین برود و هر مسلمانی نیز مکلف است از فلسطین حمایت کند و آیات قرآنی هم آنرا تأیید می کند و از طرف دیگر منافع ملی و انسانی ما اقتضاء میکند که از آرمان فلسطین دفاع کنیم.
رئیس کل دادگستری استان بیان کرد: در دفاع از آرمان فلسطین باید بیانات رهبر فرزانه انقلاب را فصل الخطاب گوش قرار داد و همانگونه که معظم له فرموده اند؛ این عملیات جوانان شجاع فلسطینی بازخورد عملکرد خود صهیونیست های غاصب است و سرانجام پیروزی و نصرت نهایی از آن انتفاضه خواهد بود چراکه خداوند متعال در آیه 249 سوره بقره وعده داده است: «چه بسا گروه اندکی به اذن خداوند بر گروه بزرگی پیروز شدند و همانا خداوند با صابران است.»

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار