کسب جایگاه سومی در مسابقات منطقه یک کشوری توسط دختران تکواندوکار اردبیلی

اردبیل (پانا) - رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل گفت دختران خردسال اردبیلی در مسابقات تکواندو قهرمانی یک کشوری، در جایگاه سوم ایستادند.

کد مطلب: ۱۴۱۲۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب جایگاه سومی در مسابقات منطقه یک کشوری توسط دختران تکواندوکار اردبیلی

تورج خوشروزی، رئیس هیأت تکواندو اردبیل از کسب عنوان سومی دختران خردسال هیأت تکواندو استان اردبیل در مسابقات قهرمانی منطقه یک خبر داد و گفت: دختران خردسالان اردبیلی در مسابقات قهرمانی منطقه یک که به میزبانی استان گیلان برگزار شد با کسب 9 مدال رنگارنگ در جایگاه سوم این دوره از مسابقات ایستادند.

وی افزود: تیم منتخب استان با کسب دو طلا، دو نقره، پنج برنز پس از تیم‌های گیلان، آذربایجان‌شرقی به مقام سوم تیمی دست یافتند.

خوشروزی بیان کرد: در این دوره از مسابقات: انیسا فخیمی و کوثر اکبریان به مدال طلا، نگین امیرزاده و شایلین رحیمی به مدال نقره و بنیتا مهری، ایپک عشقی آذر، النا سلیمانی، فاطمه مقتدر، آرشیدا طهماسبی به مدال برنز این دوره از مسابقات دست یافتند.

رئیس هیأت تکواندو استان با اشاره به مسابقات پسران در رده خردسالان: تصریح کرد: تیم پسران تکواندو نیز با هشت ورزشکار در این مسابقات حضور داشت که به لطف خداوند همه تکواندوکاران مدال برنز به دست آوردند.

وی با بیان اینکه تکواندو استان اردبیل روند رو به رشدی را تجربه می کند، بیان کرد: با مساعدت مسئولان در زمینه برگزاری مسابقات متعدد و اعزام تیم‌های رده‌های سنی به مسابقات متعدد و برگزاری اردوهای مشترک با استان‌های صاحب عنوان می‌توان در آینده نزدیک از قطب‌های تکواندو در کشور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار