برگزاری دوره مدرسی درس تفکر و سبک زندگی سطح کشور

بجنورد (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت به همت معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش و دبیرخانه فعالیت‌های پرورشی درس تفکر و سبک زندگی استان یزد دوره توانمندسازی ویژه سرگروه‌ها، رابطان و کارشناسان ادارات امور تربیتی و دبیران درس تفکر و سبک زندگی سراسر کشور، با حضور اساتید برجسته کشوری در محل تالار فرهنگیان تعلیم و تربیت استان یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره مدرسی درس تفکر و سبک زندگی سطح کشور

غلامرضا امین زاده بیان کرد: با توجه به سهمیه تعیین شده وزارت جهت کلیه استان‌های کشور، رییس اداره امور تربیتی استان به عنوان رابط جشنواره تفکر استان به همراه ابراهیم رجب نیا سرگروه درس تفکر و سبک زندگی استان و کلثوم ربانی، زهره حقانی ولی پور، از دبیران منتخب و برجسته درس تفکر و سبک‌ زندگی خراسان شمالی به مدت سه روز صبح و عصر بصورت فشرده در کلاس های تخصصی دوره توانمندسازی شرکت و گواهینامه کشوری دریافت کردند.

وی در ادامه گفت: همانند سال گذشته با استفاده از مدرسان کشوری فوق دوره توانمندسازی حضوری جهت کلیه مدرسان درس تفکر و سبک زندگی پایه ۷ و ۸ مقطع متوسطه ۱ استان برگزار خواهد شد.

مدرسان فوق ضمن تدریس مطلوب کتاب تفکر و سبک زندگی با شیوه های جدید و نوین آموزش کتاب جدیدالتألیف فوق آشنا خواهند شد.

ریس اداره امور تربیتی استان در ادامه اظهار کرد: هر ساله مدرسان برتر درس تفکر و سبک زندگی استان در جشنواره شهرستان، استان و کشور شرکت می کنند و منتخبان استانی به مرحله مقدماتی و نهایی کشوری راه می یابند.

وی در ادامه بیان کرد: در نهمین جشنواره فوق، کلثوم ربانی رتبه شایسته تقدیر دبیرخانه کشوری درس تفکر و سبک زندگی استان بوشهر را کسب کرد و دهمین جشنواره فوق در سال تحصیلی جدید در استان لرستان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار