در شهرستان مانه و سملقان صورت پذیرفت؛

بانگ مرگ بر اسرائیل در شهرستان مانه و سملقان

مانه و سملقان(پانا) - ظهر امروز بعد از اقامه نماز جماعت در مسجد جامع شهر آشخانه، راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات و کشتار مردم توسط رژیم صهیونیستی و منحوس اسرائیل با بانگ مرگ بر اسرائیل برگزار شد .

کد مطلب: ۱۴۱۲۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بانگ مرگ بر اسرائیل در شهرستان مانه و سملقان

این راهپیمایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد امام جمعه شهرستان ، جواد بهادری فرماندار و محسن روحانی مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان و جمعی از مسئولین شهرستانی به همراه مردم غیور شهر آشخانه از کوچک و بزرگ ،پیر و جوان صورت پذیرفت.

همچنین شایان ذکر است در پی حمله غیور مندانه طوفان الاقصی مردم فلسطین و جواب دندان‌شکن فلسطینی ها به حملات همه جانبه اسرائیل ملعون در تمامی این سالها، مردم در هر گوشه ایران در حمایت از فلسطین خواستار آزادی ، بیرونی رژیم صهیونیستی اسرائیل از غزه و محاکمه صهیونیست ها شدند.

بانگ مرگ بر اسرائیل از خطبه دوم نماز جمعه آغاز و نوای آن تا پاسی از ظهر ادامه داشت، مردم شهر آشخانه، فلسطین را پاره تن ایران معرفی کردند و درد فلسطین را درد خود و شادی آن را شادمانی خود دانستند و با اشاره به این نکته حائز اهمیت، مردم خواستار کمک های بیشتر ایران توسط نیروهای جهادی و هلال احمر به مجروحان فلسطینی شدند و معتقدند نابودی اسرائیل را در آینده‌ نزدیک خواهند دید.

دانش آموز خبرنگار: مریم رضایی باچوانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار