امیر سرتیپ آشتیانی:

آزاد راه شیراز-اصفهان مسیر شمال به جنوب کشور را در کوتاه‌ترین زمان متصل می‌کند

تهران (پانا) - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین افتتاح آزاد راه شیراز- اصفهان گفت صرفه جویی 4 هزار میلیارد تومانی هزینه‌های این پروژه با بهره‌گیری از دانش بومی و فناوری‌های روز، کاهش 130 کیلومتری مسیر و کاهش 136 میلیون لیتری مصرف بنزین از مهم ترین ویژگی‌های این طرح بزرگ است.

کد مطلب: ۱۴۱۲۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آزاد راه شیراز-اصفهان مسیر شمال به جنوب کشور را در کوتاه‌ترین زمان متصل می‌کند

امیر سرتیپ آشتیانی در آیین افتتاح آزاد راه شیراز- اصفهان ضمن آرزوی استمرار پیروزی های درخشان جبهه ی مقاومت و مردم مظلوم فلسطین، افزود: افتتاح آزاد راه شیراز- اصفهان را تبریک عرض می کنم و امیدوارم برای مردم عزیز و شریف استان های فارس و اصفهان و مناطق جنوبی و مرکزی کشور امنیت، رفاه و خیر و برکت را به همراه داشته باشد و موجب رونق اقتصادی و اجتماعی برای مردم این خطه از کشور باشد.

امیر سرتیپ آشتیانی ادامه داد: این طرح مهم با عنایت به ظرفیت‌های بالا و قابلیت‌های بی‌شمار نیروهای مسلح در راستای اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) به منظور همیاری با دولت خدمتگزار و آبادانی کشور توسط وزارت دفاع براساس سهم تعیین اجرایی شد .

وزیر دفاع با بیان اینکه این آزاد راه مسیر شمال به جنوب کشور را در کوتاه ترین زمان متصل می‌کند، گفت: این آزاد راه باعث کاهش 130 کیلومتری مسیر و کاهش 136 میلیون لیتری مصرف بنزین می‌شود و بهترین مسیر برای جابجایی مردم، نیروها، کالا و خدمات به جنوب کشور است.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به صرفه جویی 4 هزار میلیارد تومانی هزینه های این پروژه با بهره‌گیری از دانش بومی و فناوری‌های روز تصریح کرد: اعمال مدیریت جهادی و نظارت بر کارگاه های متعدد در کنار مسیر های مختلف تامین مالی از ویژگی های این طرح بزرگ است که می تواند الگویی برای سایر مجموعه‌ها باشد.

وزیر دفاع اظهار کرد: ما معتقدیم در توسعه و تعمیق همکاری‌ها و مشارکت ملی و همیاری با بخش های مختلف دولتی و خصوصی در ابعاد دانشی، تحقیقاتی و تولید فناورانه باید حضور فعالانه داشته باشیم.

امیر سرتیپ آشتیانی در پایان از همکاری و تعامل وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استانداران ادوار مختلف که باعث به ثمر رسیدن این پروژه شدند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار