معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کاشمر:

سند تحول بنیادین هدف مدرسه را حیات طیبه معرفی کرده است

کاشمر (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کاشمر گفت انتظاری که از همه مدارس به ویژه مدارس شاهد وجود دارد، پیاده کردن سند تحول بنیادین است و سند تحول بنیادین هدف مدرسه را حیات طیبه معرفی کرده است.

کد مطلب: ۱۴۱۲۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین هدف مدرسه را حیات طیبه معرفی کرده است

جواد ضمیری، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کاشمر در جلسه انجمن اولیا و مربیان دبستان شاهد آقا مصطفی خمینی(ره) گفت: برای ما مدرسه شاهد با دیگر مدارس تفاوتی ندارد و آنچه ما از مدارس شاهد و دیگر مدارس انتظار داریم، پیاده کردن و محقق کردن سند تحول بنیادین به عنوان‌ مهم‌ترین فعالیتی که مدارس برای ساختن آینده سازان کشور اسلامی ما باید انجام بدهند، است و سند تحول بنیادین هدف مدرسه را حیات طیبه معرفی کرده است.

ضمیری ادامه داد: این سند تحول در این چند سال که ابلاغ شده است آنطور که باید و مقام معظم رهبری تاکید به اجرای این سند دارند، متاسفانه عمل نشده است.

معاون آموزش ابتدایی افزود: هدف اصلی این سند، تعلیم و تربیت حیات طیبه است و حیات طیبه به معنی زندگی پاک است که در سوره نحل از آن یاد شده و ویژگی های آن توضیح داده شده است.

وی ادامه داد: از تمام مدارس توقع داریم که به هدف سند که حیات طیبه است عمل کنند تا دانش آموز طبق هدف سند ساخته شود و در تراز جمهوری اسلامی و حکومت اسلامی باشد.

عباس یوسف پور، مدیر دبستان نیز در این جلسه ضمن بیان برنامه های دبستان در سال تحصیلی و معرفی دبیران گفت: من۳۰ سال به صورت صادقانه و در خدمت دانش آموزان مدارس فعالیت کرده ام و خداراشاکرم که توانسته ام قدم های بزرگی برای بچه ها بردارم. امیدوارم با یاری خداوند و همکاری انجمن اولیا و مربیان مشکلات این مدرسه را نیز برطرف کرده و دانش آموزان فعال و شادابی را به آینده بسپاریم.

خبرنگار دانش آموز: فرزاد آسوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار