‌تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران به قطر اعزام می‌شوند

تهران (پانا) - دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اعزام تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران به مسابقات جام ملتهای فوتبال آسیا توضیحاتی ارائه داد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
‌تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران به قطر اعزام می‌شوند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از برگزاری نخستین جلسه کارگروه فوتبال الکترونیک در فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون گفت: با توجه به برگزاری دور نخست مسابقات فوتبال الکترونیک همزمان با بازی‌های جام ملت‌‎های آسیا ۲۰۲۳ قطر تحت عنوان AFC eASIAN CUP ۲۰۲۳، تیم ملی ایران نیز به عنوان یکی از ۲۴ کشور حاضر در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به مهم بودن موضوع، نخستین کارگروه فوتبال الکترونیک در فدراسیون تشکیل شد تا مقدمات لازم را جهت انتخاب بازیکنان و اعزام تیم ملی بررسی و انجام دهیم. بر همین اساس مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک فدراسیون در هفته آتی و با محوریت فدراسیون برگزار خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: در این مسابقات که بر روی console PS۵ و با استفاده از eFootball ۲۰۲۴ video game برگزار خواهد شد، تعداد ۱۲۸ بازیکن حرفه‌ای و منتخب استان‌های سراسر کشور که دارای بالاترین امتیازات در رتبه‌بندی کشوری هستند با یکدیگر رقابت کرده و نفرات برتر به عنوان نماینده تیم ملی ایران در بازی‌های جام ملت‌‎های آسیا ۲۰۲۳ قطر حضور خواهند داشت.

ممبینی در پایان گفت: اطلاعات تکمیلی مسابقات مذکور، از طریق سایت فدراسیون اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار